Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben 2 mobiele abonnementen en KPN thuis (TV & Internet), alle 3 de contract einddata zijn verstreken.

Klopt het dat het geen extra voordeel biedt om mijn KPN mobiel abonnement te verlengen ten opzichte van overstappen naar een andere provider? (Hierin meegenomen dat KPN thuis dan ook naar de andere provider gaat)

Bedoel te zeggen dat verlengen tov nieuwe klanten geen verschil maakt. Het loont dus om te surfen en te speuren naar een goede aanbieding.

Groetjes Dirk

Als u doelt op extra korting buiten de hussel abonnementen om dan heeft u gelijk. Als u overstapt hebben de meeste providers de zogenaamde nieuwe klanten kortingen. Dus als de prijs voor u het belangrijkste is dan is ieder jaar overstappen de beste optie. U raakt dan wel mailadressen etc. kwijt en vooral bij de budgetproviders krijgt u vaak enigzins verouderde apparatuur.


Beste Joep,

Prijs is niet het belangrijkste, we zijn zelfs zeer tevreden over de diensten van KPN.

Ik vroeg me alleen af of KPN iets doet voor bestaande (tevreden) klanten. Je antwoord is duidelijk, dank je voor je reactie.

Dirk


Als je nou belt met 0800-0402 en je zegt tegen de computer; ik wil opzeggen dan wordt er weleens wat geregeld. Probeer het! Nee heb je en ja kan je krijgen. Niet verder vertellen he:wink:


:thumbsup_tone2: