Skip to main content

verlengen mobiel bij mijn kpn werkt niet

@medemabert

Kan het zijn dat jouw eerst mogelijke verlengdatum nog meer dan 120 dagen in de toekomst ligt? Je kunt namelijk niet eerder verlengen dan 120 dagen voor deze datum. En dat is net een paar dagen later dan vier maanden voor deze datum.  


vervaldatum is 17-08-2020….. ik kon dinsdag al verlengen…… op mijn kpn word ook aangegeven dat ik kan verlengen


Lukt het nu nog steeds niet ? Eventueel kun je ook bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze je ook helpen met de verlenging. 


het lukt al 3 dagen niet….. heb het geprobeerd met 3 verschillende browsers, maar helaas….. ok bedankt ik ga bellen


Lukt het nu nog steeds niet ? Eventueel kun je ook bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze je ook helpen met de verlenging. 

@medemabert 

Ben je er telefonisch uitgekomen met de klantenservice? 


Hoi Bert, welkom op het forum! Onhandig dat het niet lukt om online te verlengen. Met een einddatum van 17-08 kon je, terugrekenend, vanaf de 19e al verlengen. Dus dat zou dan geen probleem moeten zijn. Is het gelukt via de klantenservice?


Lukt het nu nog steeds niet ? Eventueel kun je ook bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze je ook helpen met de verlenging. 

@medemabert 

Is het verlengen al gelukt via de telefoon?Â