Skip to main content

Goedemorgen,

Ik ben mij aan het oriƫnteren om mijn mobiel abonnement te verlengen.

Mijn keuze is gevallen op de Huawei P30 pro:

Nu is mij aangeboden via de site dat de 2 en 5 GB even duur zou zijn.. Maar de 5GB is nog altijd 17,50 ipv 15,00 van de 2GB. (ik heb geen 5GB nodig) Omdat ik klant was van Telfort krijg ik nog eens 4 euro per maand korting (deze is niet verrekend bij het eind bedrag?) Ik wil eenmalig 72euro betalen

Het is nu zo dat ik maandelijks goedkoper uit ben als niet klant. Dan als wel klant.

Als klant betaal ik maandelijks: 34,50 per maand

Als niet klant betaal ik maandelijks: 32,00 per maand

Voordeel als klant is dat je geen activatie kosten betaald.. Het verschil is niet immens maar ik vind dat je als ā€œtrouwe klantā€ toch wel wat meer voordeel mag krijgen dan wat er nu wordt voorgeschoteld.

Bij de concurrent krijg je voor bovenstaande bundel een aanbieding van, 29 euro per maand (tegen nog meer GB)

Ā 

Ik ben benieuwd wat jullie voor mij kunnen betekenen.

Ā 

Ā 

Hoi @Llleonie73Ā en welkom op het forum! Top dat je je vraag hier stelt en een verlenging overweegt. šŸ™‚

Waar zie je dat je als niet-klant goedkoper uit bent dan als bestaande klant? Naar mijn weten zit er geen verschil in het aanbod bij verlengen of nieuwe abonnementen, maar als dat wel zo is moet daar naar gekeken worden.Ā 

Bij jouw wensen zie ik op onze pagina het volgende (indien je ook vaste diensten van KPN of XS4ALL hebt):Ā 

  • Huawei P30 Pro (128GB) Dual-SIM, Black Toestel per maand ā‚¬17,00

  • Abonnement ā‚¬15,00
    2 GB data
    Onbeperkt bellen/sms
    2 jaar
    2 GB data extra
  • Per maand ā‚¬32,-
  • Eenmalige toestelkosten ā‚¬72,-

Daarnaast is er voor oud-Telfort klanten inderdaad korting wanneer ze verlengen, bij jou is dat aan je bericht te lezen ā‚¬4,- korting. Staat die er niet bij wanneer je de verlenging aanvraagt via je MijnKPN?Ā 


Je zou eens kunnen kijken bij mobiel.nl of belsimpel.nl heel vaak ben je daar net wat goedkoper uit als bij KPN zelf.


Reageer