Skip to main content

Ik heb een verlening gedaan abonnement en een email terug gekregen met bestelnummer en wil inloggen maar krijg mijn omgeving staat niet online contact op gezocht met kpn krijg ik te horen dat het bestelsysteem niet werkt lekker onhandig 

Hoi Bianca. Wat leuk dat het mobiele abonnement wil verlengen  Ik zie dat je de afgelopen dagen ook telefonisch contact hebt opgenomen om deze vraag te stellen. Mijn collega's hebben jou toen verteld dat de bestelling niet goed doorgekomen was en dat je het op een later moment nog eens moest proberen. Heb je dit inmiddels al gedaan? Als je dit nog niet gedaan hebt kan je het beste langs een KPN Winkel gaan om jouw bestelling te plaatsen. Mijn collega's in de winkel kunnen je dan gelijk vertellen of de bestelling in ons systeem staat. Als ik je nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik dat graag van je!


Ik heb afgelopen vrijdag een email gekregen met een ordernummer maar als ik probeer in te loggen krijg ik mijn omgeving staat niet online 


Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb voor jou uitgezocht of ik deze verlenging terug kan vinden in ons systeem. Helaas is dat niet gelukt. Deze verlenging is niet terug te vinden in ons systeem. Dat is de reden waarom je deze bestelling niet kan volgen. Ik zou je daarom willen vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402) of alsnog langs een KPN winkel te gaan voor deze verlenging. Onze excuses voor het ongemak.


@Bianca24 Is het nog gelukt om het mobiele abonnement te verlengen en kan je nu wel jouw bestelling online volgen?


Ik heb net weer gebeld voor mijn abonnement verlenging en nu is het wel gelukt 


Wat goed om te lezen dat het nu wel is gelukt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je! :relaxed:


Bij mij lukt het verlengen ook (nog) niet. Klantenservice gebeld en die kunnen mij niet helpen. Reactie “wij hebben technische problemen en weten niet wanneer het is opgelost” advies “wachten en later proberen”. Erg teleurstellend allemaal en om hiervoor apart naar een KPN winkel te moeten gaan vind ik te gek voor woorden. Wanhopig ben ik niet e; gelukkig hebben we in ons land een zeer uitgebreide keuze in providers.


Reageer