Skip to main content

Hi, ik heb zojuist mijn contract verlengd naar een sim only hussel onbeperkt data met 150 min/sms voor 2 jaar vanwege de aanbieding en extra korting. Dit kwam uit op een abonnement maandbedrag van € 24,00 inclusief € 2,50 actiekorting. Nu krijg ik contract en staat er een maandbedrag van € 31,50. Hoe zit dat? En ik neem aan dat daar nog de KPN-compleet korting ook vanaf gaat (alles via KPN). Ik hoor het graag!

Hallo @AJJek ,

In het contract wordt standaard de bruto prijs vermeld. De KPN Husselkorting wordt daarin niet vermeld omdat je die korting alleen maar ontvangt zolang je aan de voorwaarden voldoet. 

De 7,50 euro korting moet je mogelijk nog wel even aanvragen. Vaak is het automatisch al geregeld.

Zo niet? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 


Welkom bij ons op het forum @AJJek, leuk dat je je abonnement hebt verlengd! Het klinkt inderdaad, zoals Noordzee al zegt, dat je de Husselkorting niet ziet. Dat klopt op de bevestiging, die wordt daarop niet benoemd. Als ze al actief zijn zullen ze automatisch weer actief worden met het nieuwe abonnement, als ze nog niet actief zijn kan je ze aanzetten zoals Noordzee noemt. Lukt het daarmee?


Bedankt Jasper en Noordzee. Helaas lukt het met niet om via de genoemde site het te regelen. Ik had ook al KPN Compleet met oude abonnementen dus misschien zit t m daarin. Ik zoek even verder.


Is het contract al ingegaan? Pas na de de ingangsdatum kun je iets vullen. Mogelijk ben je nu nog te vroeg.

Maar er is een grote kans dat de korting automatisch goed in het systeem komt. 
 

Check het nog even een paar dagen na de verlengdatum. 


We kunnen dat nog even afwachten inderdaad. Het is ook mogelijk dat ik er een blik voor je op werp, als je jouw forumprofiel volledig invult met alle gegevens van het mobiele abonnement en bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN kan ik dat voor je doen.