Skip to main content

Ik heb 10 februari mijn abonnement verlengd met daarbij de aanschaf van een samsung a70. 12 februari ben ik gebeld door iemand van kpn dat de a70 niet meer leverbaar is. Voorstel was een ander mobiel Samsung A71 voor dezelfde prijs. Ik wilde daar over nadenken, en bekijken. Was geen probleem ze zouden de volgende dag terug bellen. Een uur later is mijn abonnement geannuleerd.....ik heb de klantenservice gebeld, die konden hier niets aan doen. Na 3x klantenservice te hebben gebeld én bij kpn winkel langs te zijn geweest weet helemaal niemand wat te doen. De verkoopafdeling weet ook nergens van. Mijn bestelling is weg en er belt nooit meer iemand terug. Wat nu?..ik denk erover mijn abonnement niet meer bij kpn te gaan verlengen als dit niet opgelost wordt

Hallo Jos, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier vragen bij hebt. We hebben niet de mogelijkheid om in een lopende bestelling iets te wijzigen. Zoals het veranderen van het toestel als degene die je wilde niet leverbaar blijkt te zijn. In zo'n geval moeten we de bestelling annuleren en hem daarna opnieuw invoeren met het toestel dat je dan wilt in plaats van de andere. Dus, dit deel van wat er gebeurd is klopt. Het had alleen wel even duidelijk uitgelegd moeten worden.

Het tweede deel, dat er niet is teruggebeld, en dat men toen je zelf belde niet wist wat te doen is een ander verhaal. Hoe dit proces werkt moet bij alle medewerkers bekend zijn. Wil je alsjeblieft je forumprofiel invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan pak ik dit verder met je op.

 


Beste Erik

Bedankt voor je bericht ik heb het inmiddels zelf opgelost. Heb als laatste redmiddel een messenger gestuurd via Facebook van kpn. Ik had binnen een half uur reactie en nog geen uur later is het opgelost! Ik heb de samsung A71 inmiddels in mijn bezit en krijg 72 euro terug zoals bij het 1e telefoongesprek was afgesproken. Fijn dat het nu goed is gekomen, wat ik wel heel vreemd blijf vinden dat de klantenservice en verkoopafdeling en ook een kpnwinkel er niets mee kan..wie bedenkt nu dat je dit via facebook messenger kan regelen!!


Top, goed om te horen dat het via de Facebookcollega's is opgelost. Dit had ook via de andere wegen (klantenservice, winkel) prima moeten kunnen. Ik ga er dan ook vanuit dat de Facebookcollega hier intern feedback over heeft ingediend zodat de desbetreffende collega's het de volgende keer ook gewoon kunnen afhandelen.


abb.verlenging met iphone totaal prijs bij KPN 100 euro duurder als bij Belsimpel


@gvgr Betreft het kostenplaatje is de keuze dan snel gemaakt natuurlijk. :wink: