Skip to main content
via telefoon is mijn abonnement verlengd. ik heb idd een mail gehad met een bevestiging maar ik wil absoluut geen 2 jaar verlengen maar maximaal 1 jaar. nu is wettelijke termijn voorbij, wat nu?
Beste @mark72



Wat vervelend dat er iets mis is gegaan, welke mobiel abonnement heb je afgesloten? Misschien kan ik je verder helpen.
Goedenavond @mark72, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.



Natuurlijk geen leuk bericht 😞 Blijkbaar is er onderweg iets mis gegaan, elkaar verkeerd begrepen of verkeerd ingevoerd. Heb je de bevestiging direct bekeken? Want je hebt 14 dagen bedenktijd! Of zijn die 14 dagen al voorbij? In dat geval kan ik niet garanderen dat het nog gaat lukken om het te annuleren of te wijzigen. Kan je aangeven om welk 06-nummer het gaat en de rest van je Forum profiel ook willen aanvullen? In ieder geval je naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en dus het 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen). Dan ga ik voor je kijken!
@mark72, ik heb geen reactie meer gehad en zie een deels ingevuld Forum profiel. Als ik nog voor je moet kijken, heb ik het 06-nummer en klantnummer nodig. Of heb je het inmiddels op een andere manier geregeld?
bedankt voor jullie reacties. KPN heeft netjes alles terug gezet. ik ben weer een blije klant!

goed gedaan KPN.

Reageer