Skip to main content

Goedendag,

Ik heb mijn mobiele abbonnement verlengt op 13 maart nog geen 2 weken geleden dus.

Nu heb ik begrepen dat je de verlenging kan ongedaan maken binnen 2 weken.

Het toestel wat bij verlenging is verkregen moet dan worden terug gegeven in de winkel geloof ik.

Nu zijn door de corona de meeste winkels gesloten, hoe kan ik het verlengen en terug bezorgen van het toestel regelen.

B.vd.

Gr. Carlo

Hi @Carlo.w, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is momenteel een beetje aanpassen aan de situatie. Je kan inderdaad binnen 14 dagen je verlenging annuleren. Het toestel moet inderdaad terug, dit moet via een KPN winkel om vast te stellen dat er geen schade aan het toestel is. Met schade kan je hem namelijk niet inleveren en de verlenging niet annuleren. Enkele winkels zijn nog open, je kan hier vinden welke dat zijn en of er dus een bij jou in de buurt is

Je kan hiervoor het beste even bellen met 0800-0402, zij kunnen het dan in gang zetten. 


Hi @Carlo.w, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is momenteel een beetje aanpassen aan de situatie. Je kan inderdaad binnen 14 dagen je verlenging annuleren. Het toestel moet inderdaad terug, dit moet via een KPN winkel om vast te stellen dat er geen schade aan het toestel is. Met schade kan je hem namelijk niet inleveren en de verlenging niet annuleren. Enkele winkels zijn nog open, je kan hier vinden welke dat zijn en of er dus een bij jou in de buurt is

Je kan hiervoor het beste even bellen met 0800-0402, zij kunnen het dan in gang zetten. 

Beste Susan,

Ik heb het nummer gebeld maar dan via 1200, het was voor mij uitgezocht, heb mail ontvangen en moet het via postnl opsturen naar KPN retouren in Heerlen.

Dank voor je reactie.

Gr. Carlo

 


@Carlo.w, fijn om te lezen dat je contact hebt kunnen krijgen en dat er een work-around is gevonden. Bedankt ook voor je terugkoppeling in dit topic!


Reageer