Skip to main content

Ik heb verleden week me abonnement verlengd voor een bedrag van 30 euro per maand en nu staat op int voor 27:50 ook gaat de verlenging pas in op 17 mei ik zou dit graag eerder in willen laten gaan 

mvg john harreman

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

Hallo @John harreman,
Een verlenging gaat pas in als het oude abonnement is verlopen. U mag 4 maanden van te voren verlengen bij kpn, maar gaat pas in na de afloop van het huidige abonnement. 
Als je nog binnen je wettelijke bedenktijd zit van 14 dagen dan mag je de aanvraag annuleren en opnieuw plaatsen, maar als deze al verstreken is kan er niks meer aan veranderd worden en gaat het abonnement in op 17 mei.


Hoi @John harreman, welkom bij ons op het forum. Het is precies zoals Chris al zegt, een verlenging gaat in zodra je huidige contract af is gelopen. 4 maanden voor de eindtijd kan je een verlenging aanvragen, en kies je voor een abonnement wat op dat moment beschikbaar is. Het kan zijn dat dingen daarna veranderen. In de 14 dagen na het afsluiten van het abonnement heb je nog een wettelijke bedenktijd, zodat je eventueel van een nieuwe actie gebruik kunt maken of iets kunt wijzigen wat niet klopt. Na die 14 dagen wordt het definitief.