Skip to main content
Goedemorgen,



Ik heb op 18 september mijn abonnement bij jullie verlengd met de iPhone 11 Pro Max 64 GB Space Grey. Aangezien ik helaas soms erg ongeduldig kan zijn heb ik gisteren mijn abonnement (verlenging) geannuleerd om die vervolgens te verlengen bij KPN via belsimpel aangezien zij het toestel gelijk konden leveren. Alleen is mijn bestelling bij Belsimpel tot mijn verbazing geweigerd door KPN kreeg ik als melding. Vervolgens heb ik mijn abbonement weer bij jullie verlengd via kpn.com maar kreeg ik ook een weigering met als reden "U hebt het maximaal aantal mobiele aansluitingen bereikt. Daarom hebben wij uw aanvraag afgewezen."



Hoe kan dit? En kan de verlenging er weer ingezet worden? 😞
Hoi @Eliyanna

Er zit nu eenmaal wat tijd tussen het afmelden en opnieuw aanmelden.

De afmelding of opzegging moet geheel voltooid zijn voordat er een nieuwe actie kan ondernomen.

Hierdoor kan men niet in de computer komen zolang dat proces nog loopt.

Dus je zult even geduld moeten hebben, meestal is dat een paar dagen.
Hay @Eliyanna, welkom op het KPN forum. Ai, dat is zuur zeg. Het klopt helemaal wat huistijger zegt. De verwerking van jouw (annuleer)opdracht duurt helaas even. Wanneer de administratie weer is bijgewerkt, kun je weer verlengen. Als je nu opnieuw een verlenging indient, kom je wel weer onderaan, balen!



Ik zie dat jouw nummer weer vrij is om opnieuw een order in te leggen. Alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 🙂

Reageer