Skip to main content
Beantwoord

verlenging mobiel

  • May 27, 2020
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Gm heb vanmorgen  mijn mobiel abonnement verlengd met nieuw toestel maar heb geen mail ontvangen of de order goed is ontvangen 

Bvd richard

Beste antwoord door Marich

Gm heb toestel gisteren in goede order ontvangen

Mvg richard

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @Marich!

Excuus voor de late reactie, het is erg druk op et forum waardoor we nu pas aan jouw bericht toekomen. Heb je inmiddels wél een bevestiging gekregen en heb je wellicht ook je toestel al ontvangen? Of nog steeds niet?

In het laatste geval, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


  • Auteur
  • Antwoord
  • June 4, 2020

Gm heb toestel gisteren in goede order ontvangen

Mvg richard


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Top, dat is goed nieuws!

Veel plezier met je nieuwe toestel, ik sluit dan hierbij het topic :slight_smile: