Skip to main content
Goedemiddag KPN,



ik ben heel lang klant bij jullie en heb alles wat mogelijk is via KPN lopen.

Nooit geen problemen en altijd alles netjes betaald zoals jullie dat terug kunnen lezen.

Nu ondervind ik zoveel problemen bij het verlengen van mijn abbonement. Eerst was het mijn inkomen die niet toereikend zou zijn. Ik heb geen hypotheeklasten. En na secure herberekening kwam ik er achter dat mijn inkomen toch hoger is dan verwacht gezien ik sinds vorig jaar door veranderde thuissituatie flink op vooruit ben gegaan. Nu wordt her afgekeurd omdat er teveel aansluitingen op mijn naam staan.

Ten eerste gaat het om een verlenging.

En tweede geeft mijn oudste zoon vorige week in de winkel zijn contract overgenomen. Ik heb dus juist minder aansluitingen op mijn naam. Bovendien is de 2e aansluiting slechts een SIM only van een paar euro die ook nog in augustus verlengbaar is.

Kunnen jullie me hierbij helpen want ik snap het niet?

Ik ben er juist financieel op vooruit gegaan en heb minder aansluitingen op mijn naam dan voorheen. En bovendien gaat dit om een verlenging.

Help?



Met vriendelijke groet

Julie Smith
Hallo @74Smurfin Dat is wel apart, inderdaad. Ik heb wel vaker voorbij zien komen dat een aanvraag voor een nieuwe aansluiting wordt afgewezen, vanwege de hoeveelheid aansluitingen die al actief is. Maar bij een verlenging komt er geen aansluiting bij. Wat ik wel als verklaring kan bedenken is dat het niet zozeer gaat om de hoeveelheid aansluitingen, maar om de aanschafprijs van het nieuwe toestel. Er wordt, zoals je waarschijnlijk weet, een ILT-check gedaan. Hoe heb je hier trouwens informatie over gekregen? Was dat telefonisch, of via de mail?
Hallo @74Smurfin Heb je inmiddels duidelijkheid gekregen over het hoe en wat? Als ik je nog ergens mee kan helpen lees ik het graag!
Beste Bart,



Inmiddels is het probleem opgelost en kan ik heerlijk genieten van mijn nieuwe telefoon en abonnement.

Dankjewel voor je reactie



groetjes Julie
Heel fijn om te horen! Geniet ervan!

Reageer