Skip to main content
Hallo,

Ik heb vorige week mijn huidige abonnement verlengd met een sim only van 1 jaar. Ik heb hier alleen geen bevestiging van gehad + alles staat nog als van ouds. Het enige dat is veranderd, is dat ik niet meer kan verlengen en dat dat mijn abbo nu loopt tot april 2020.

Kan iemand mij vertellen of ik nog een bevestiging oid met nieuw contract krijg?
Goedemorgen @LotteManu, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat leuk om te lezen dat je jouw verlenging bij KPN hebt aangevraagd 🙂 Alleen snap ik dat je hier graag wel een bevestiging van wil ontvangen! Deze zou je na 24 uur sowieso moeten krijgen, op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Het kan zijn dat het in MijnKPN nog niet is gewijzigd, omdat een verlenging ingaat per einddatum huidig contract. Is de einddatum al geweest, dan gaat het wel binnen 2 werkdagen in. Maar anders pas per de einddatum van je huidige contract.



Ik kijk graag met je mee hoe het zit, en of de verlenging wel goed is doorgekomen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is!
@LotteManu, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer