Skip to main content

Van KPN heb ik vandaag een mail gekregen dat ik bij één van mijn twee mobiele nummers een nieuwe dagbundel ga krijgen. 

Maar van die dagbundel heb ik 10.150 mb's. En met de simkaart waarmee ik alleen internet gebruik heb ik 52.000 GB. Wat ga ik met mijn 06 nummer en de nieuwe dagbundel merken als het is ingegaan op 1 september? Want ik gebruik twee simkaartjes in de smartphone S21 FE.

Je mobiele nummer wat genoemd wordt krijgt een hogere dagbundel dus je hoeft pas later aanvullende bundels te vragen dat ga je merken.

Verder staat het duidelijk in de mail hoe en wat toch?


Hallo @Els34 

Waar komt die 52.000 MB op de 2e simkaart (Data) vandaan? Is dat data die je deelt vanuit je Unlimited mobiele abonnement? Dan kan je die hoeveelheid ook verhogen (naar 75 GB).


Met de komst van drie Unlimited versies was ik al jaloers op de meer GB's kunnen delen. Blij dat bestaande Unlimited abbo's dat nu ook krijgen :D


Je mobiele nummer wat genoemd wordt krijgt een hogere dagbundel dus je hoeft pas later aanvullende bundels te vragen dat ga je merken.

Verder staat het duidelijk in de mail hoe en wat toch?

Ik denk dat het vanaf zondag te regelen is 50 GB wat dan 75 GB gaat zijn naar de 09 nummer waarmee ik mobiel internet kan gebruiken. En hoe het geregeld is met 2 GB van het mobiele abonnement van het 09 nummer om mobiel internet te gebruiken dat weet ik niet.


@Els34 Er staat ook vanaf 1 september ☺️ in de mail.

Dus niet gek dat het nu nog niet werkt.


Met de komst van drie Unlimited versies was ik al jaloers op de meer GB's kunnen delen. Blij dat bestaande Unlimited abbo's dat nu ook krijgen :D

Ja en nog mooie is ook de oude unlimited abo heeft geen snelheids limiet zoals de nieuwe  wel heeft ;)


Ik denk dat het vanaf zondag te regelen is 50 GB wat dan 75 GB gaat zijn naar de 09 nummer waarmee ik mobiel internet kan gebruiken. En hoe het geregeld is met 2 GB van het mobiele abonnement van het 09 nummer om mobiel internet te gebruiken dat weet ik niet.

Hoi @Els34 

De wijziging geldt alleen voor jouw Unlimited abonnement. De 2 GB van jouw 0970 data-abonnement blijft ongewijzigd. Alleen kan je na de wijziging van jouw unlimited abonnement in het vervolg 75 GB per maand delen met dat data-abonnement.

De wijziging gaat trouwens niet voor iedereen in op dezelfde dag (1 september), maar op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode in september.


Met de komst van drie Unlimited versies was ik al jaloers op de meer GB's kunnen delen. Blij dat bestaande Unlimited abbo's dat nu ook krijgen :D

Ja en nog mooie is ook de oude unlimited abo heeft geen snelheids limiet zoals de nieuwe  wel heeft ;)

Echt? Ik dacht dat de oude unlimited de nu Unlimited300 was? - Uiteraard niet overal 300, maar dat dat de max haalbare snelheid was.


Met de komst van drie Unlimited versies was ik al jaloers op de meer GB's kunnen delen. Blij dat bestaande Unlimited abbo's dat nu ook krijgen :D

Ja en nog mooie is ook de oude unlimited abo heeft geen snelheids limiet zoals de nieuwe  wel heeft ;)

Echt? Ik dacht dat de oude unlimited de nu Unlimited300 was? - Uiteraard niet overal 300, maar dat dat de max haalbare snelheid was.

Nou ik haal toch echt meer.

Meer heb je ook niet echt nodig op een mobieltje toch ;)


Helaas mag ik geen 75 GB delen. Misschien dat het nog niet mag tot 25 september. Dus dat er in de mail stond dat ik 75 GB zou krijgen om te delen dat klopt niet.


Zoals al eerder aangegeven:

De wijziging gaat trouwens niet voor iedereen in op dezelfde dag (1 september), maar op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode in september.

 


Zoals al eerder aangegeven:

De wijziging gaat trouwens niet voor iedereen in op dezelfde dag (1 september), maar op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode in september.

 

Het staat gewoon niet goed in de email dat ben ik helemaal eens met @Els34 

Hier wordt totaal niet gesproken over de eerste dag van nieuwe factuur periode.


Toch komt het bij mij niet als een verrassing. Alle wijzigingen op een mobiel abonnement gebeuren op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode. Toekenning maandbundels, aanpassen van het abonnement en ook straks in oktober de inflatiecorrectie 😪


Toch komt het bij mij niet als een verrassing. Alle wijzigingen op een mobiel abonnement gebeuren op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode. Toekenning maandbundels, aanpassen van het abonnement en ook straks in oktober de inflatiecorrectie 😪

De dag bundels zijn wel meteen aangepast en dus ook niet op de dag van factuur.

 

KPN had dit best even in de kleine lettertjes in de email kunnen zetten.


De dag bundel wordt dagelijks toegekend, dus dat kan direct wijzigen, de maandbundels maar één keer per maand.

Maar ik ben het met je eens:

KPN had dit best even in de kleine lettertjes in de email kunnen zetten.


Bij mij ging het vandaag in me factuur periode en ziet er goed uit.

 


Ik denk dat het vanaf zondag te regelen is 50 GB wat dan 75 GB gaat zijn naar de 09 nummer waarmee ik mobiel internet kan gebruiken. En hoe het geregeld is met 2 GB van het mobiele abonnement van het 09 nummer om mobiel internet te gebruiken dat weet ik niet.

Hoi @Els34 

De wijziging geldt alleen voor jouw Unlimited abonnement. De 2 GB van jouw 0970 data-abonnement blijft ongewijzigd. Alleen kan je na de wijziging van jouw unlimited abonnement in het vervolg 75 GB per maand delen met dat data-abonnement.

De wijziging gaat trouwens niet voor iedereen in op dezelfde dag (1 september), maar op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode in september.

 

Deze sms heb ik van KPN gekregen. Het is nog begin september dus ik kan nog steeds niet 75 GB delen naar het 0970 nummer wat alleen voor internet dusmobiele netwerken 5G, 4G+ en 4G bedoeld is delen. 


Er staat toch "in de loop van de maand"? De maand is nog maar 5 dagen oud.


Ik denk dat het vanaf zondag te regelen is 50 GB wat dan 75 GB gaat zijn naar de 09 nummer waarmee ik mobiel internet kan gebruiken. En hoe het geregeld is met 2 GB van het mobiele abonnement van het 09 nummer om mobiel internet te gebruiken dat weet ik niet.

Hoi @Els34 

De wijziging geldt alleen voor jouw Unlimited abonnement. De 2 GB van jouw 0970 data-abonnement blijft ongewijzigd. Alleen kan je na de wijziging van jouw unlimited abonnement in het vervolg 75 GB per maand delen met dat data-abonnement.

De wijziging gaat trouwens niet voor iedereen in op dezelfde dag (1 september), maar op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode in september.

 

Deze sms heb ik van KPN gekregen. Het is nog begin september dus ik kan nog steeds niet 75 GB delen naar het 0970 nummer wat alleen voor internet dusmobiele netwerken 5G, 4G+ en 4G bedoeld is delen. 

Wanneer krijg je normaal nieuwe data? vanaf dan is het mogelijk

Bij mij was het toevallig de 3e van deze maand al dus zag het meteen


Ik denk dat het vanaf zondag te regelen is 50 GB wat dan 75 GB gaat zijn naar de 09 nummer waarmee ik mobiel internet kan gebruiken. En hoe het geregeld is met 2 GB van het mobiele abonnement van het 09 nummer om mobiel internet te gebruiken dat weet ik niet.

Hoi @Els34 

De wijziging geldt alleen voor jouw Unlimited abonnement. De 2 GB van jouw 0970 data-abonnement blijft ongewijzigd. Alleen kan je na de wijziging van jouw unlimited abonnement in het vervolg 75 GB per maand delen met dat data-abonnement.

De wijziging gaat trouwens niet voor iedereen in op dezelfde dag (1 september), maar op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode in september.

 

Deze sms heb ik van KPN gekregen. Het is nog begin september dus ik kan nog steeds niet 75 GB delen naar het 0970 nummer wat alleen voor internet dusmobiele netwerken 5G, 4G+ en 4G bedoeld is delen. 

Wanneer krijg je normaal nieuwe data? vanaf dan is het mogelijk

Bij mij was het toevallig de 3e van deze maand al dus zag het meteen

 

1 september kreeg ik 20150 MB's dus 20 GB. Maar die 50.000 MB's dus 50 GB kan ik nog niet met 75 GB aanpassen. Moet nog wachten tot 25 september.

Admin: screenshot verwijderd wegens zichtbaarheid van je telefoonnummer


Reageer