Skip to main content

Goedenavond!

Op 12 april 2020 heb ik mijn eigen mobiele abonnement verlengd, en daarbij gekozen voor een Iphone 7 (128GB Black).

Gisteren, 02-06-2020, het mobiele abonnement voor mijn partner verlengd. 

Nu blijkt dat het abonnement voor mijn partner maandelijks € 2,00 duurder is vanwege een hoger maandbedrag voor ook een Iphone 7 (128GB Black).

Heel vreemd dat er op zo'n korte tijd meer betaald diend te worden voor een verouderd toestel, wat naar mijn mening alleen maar goedkoper moet worden.

Is het mogelijk dat er vanuit KPN een extra korting wordt doorgevoerd, zodat onze maanbedragen hetzelfde zijn ? 

We sluiten immers ook op korte termijn 2 mobiele abonnementen af voor 2 jaar, en zijn al heel wat jaren klant van KPN.

Alvast bedankt voor een reactie !

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedenavond @ArjanvanOverveld, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Prijzen, abonnement en dergelijke kunnen veranderen in de tussentijd. Met de komst van de nieuwe iPhone worden vaak de prijzen van de wat oudere iPhone's inderdaad verlaagd, maar echt zicht hierop heb ik niet. 

Heb je exact hetzelfde abonnement (looptijd, hoogte e.d.), toestel en hoogte van de afbetaling van het toestel als je partner? Dan zou het eigenlijk, binnen zo'n korte termijn, wel hetzelfde moeten zijn. Maar nogmaals, inzage op de prijswijzigingen van de iPhone's heb ik niet. 

Extra korting achteraf kan ik niet toevoegen. Ik kan wel kijken waar dit verschil vandaan komt.. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en beide 06-nummers? Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!


Reageer