Skip to main content
Beantwoord

Vertraagde levering toestel

  • January 12, 2020
  • 7 reacties
  • 109 keer bekeken

Heb een nieuwe telefoon besteld en die zou volgens KPN  vandaag zondag tussen 12 en 6 bezorgd worden, maar postnl heeft het van vandaag ineens naar Dinsdag gezet wat is dit nu voor een raar gedoe? Wie heeft er nu gelijk?

Beste antwoord door Noordzee

Ik ben bang dat er niemand gelijk heeft. PostNL heeft kennelijk niet de mogelijkheid om het pakje vandaag nog bij jou te bezorgen. Of dat nu komt doordat er plotseling mensen ziek zijn of dat het pakketje te laat is aangeleverd? Daar ga je waarschijnlijk nooit meer achter komen.

Kan je toch nog op pad vandaag. Maar er maar een leuke dag van. Het is niet anders. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 12, 2020

Ik ben bang dat er niemand gelijk heeft. PostNL heeft kennelijk niet de mogelijkheid om het pakje vandaag nog bij jou te bezorgen. Of dat nu komt doordat er plotseling mensen ziek zijn of dat het pakketje te laat is aangeleverd? Daar ga je waarschijnlijk nooit meer achter komen.

Kan je toch nog op pad vandaag. Maar er maar een leuke dag van. Het is niet anders. 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 12, 2020

Hi @Samsung s10, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas is het soms zo dat PostNL toch niet uitkomt met de gemaakte planning, door uitval of inderdaad omdat het pakketje te laat bij hen afgeleverd is. Hier kan ik helaas niks aan doen, maar ik ga er vanuit dat ze het niet zonder reden doen! Voor jou is het natuurlijk niet fijn, maar gelukkig is er al wel een nieuwe datum ingepland. Hopelijk kan je nog wel een beetje genieten van deze zondag en kan je dinsdag genieten van je nieuwe toestel! :blush:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2020

Wel vreemd allemaal, maar goed het is niet anders. Komt er gewoon op neer dat je beide niet kunt vertrouwen als er afspraken gemaakt worden.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 12, 2020

Nee, dat klopt. Nu komt bij jou de telefoon nog best snel. Maar dat zie ik ook wel eens anders hier op het forum in de vele berichten hierover. 

Daardoor wijs geworden weet ik wel, dat ik in de toekomst een telefoon alleen direct in de winkel koop als de telefoon daar op voorraad is en de telefoon ook meteen wordt meegegeven. Dan heb je de minste kans op misverstanden en niet nagekomen afspraken. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2020

Heb mijn toestel op Maandag in de middag gekregen, ik zeg tegen de man van postnl kijk eens wat er op de doos staat!! Bezorgen op zondag. Ik zeg waarom komen jullie de afspraken niet na tja daar kon hij mij geen antwoord op geven beetje jammer want het laten bezorgen op zondag is aanzienlijk duurder.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 14, 2020

Duidelijk is dat het kennelijk aan PostNL lag.

 

Maar goed, je hebt je toestel nu binnen. Veel plezier ermee.👍


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 19, 2020

@Samsung s10, fijn om te lezen dat je jouw toestel inmiddels in ontvangst hebt mogen nemen :blush:  Veel plezier ermee!