Skip to main content

Ik kreeg hierover een brief van KPN per post, en die leek me vertrouwd. Maar bij kpn.com/vervangjesimkaart moet je je mobiele nummer invoeren en vervolgens zenden ze je een code per sms. Echter, die sms met code krijg ik vervolgens niet (vele malen geprobeerd, het nummer is echt juist, ik heb een oude Nokia maar sms’en kan ie doorgaans nog net aan), dus kom niet verder.
Kan KPN mij misschien via deze weg helpen, zodat ik niet hoef aan te kloppen bij een service desk of naar een KPN winkel toemoet… Dank!

Hallo @gebruikerAinA! Welkom op ons KPN Forum. kpn.com/vervangjesimkaart is de juiste doorverwijspagina. Ik neem aan dat je op dit moment een oude (Telfort) simkaart gebruikt, klopt dit? Je kunt de simkaart eenvoudig vervangen via MijnKPN, maar uiteraard kan ik dit ook voor je doen. Om een nieuwe simkaart naar je toe te sturen, heb ik je gegevens nodig. Je kunt je postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Geen zorgen wat betreft de gegevens. Alle vakjes waar privé bij staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. 


Fijn, hartelijk dank Lisa. Ik gebruik inderdaad nog een oude (Telfort) simkaart. Ja, als je me een nieuwe simkaart kan toesturen graag, ik heb de gevraagde gegevens nu ingevuld. Bij voorbaat dank en vriendelijke groet!


Daar ben ik weer! Heb een nieuwe simkaart naar je toegestuurd. Binnen 2 werkdagen valt de simkaart bij je op de deurmat! :slight_smile:
Oude simkaart verwijderen, nieuwe in de telefoon stoppen en even de telefoon opnieuw opstarten.Â