Skip to main content

Hallo

 

Mijn telefoon werkt niet meer en ik wil gebruik maken van de reparatiedienst. Helaas heb ik mijn aankoopbewijs/overeenkomst niet meer en daarbij heb ik een vervangend aankoopbewijs nodig begreep ik van andere vragen op dit forum. Zou iemand mij kunnen voorzien van een vervangend aankoopbewijs? Hiervoor dien ik diverse gegevens aan te leveren via een privé bericht zag ik. 

ik hoor graag van jullie. 

 

Alvast bedankt!!

Vul je forum profiel aan met je postcode,huisnummer, klantnummer en mobiel nummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is , het is erg druk op het forum dus duurt het wat langer


Hoi @Selinekristel, welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee! Je hebt niet toevallig de mail met het contract nog ergens? Daar zit het aankoopbewijs bij als bijlage namelijk!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!