Skip to main content

Goedemiddag, 

 

ik heb het zelfde probleem mijn Sim-kaart werkt niet meer. Dus een nieuwe aanvragen kan ik niet want ik ontvang de sms code niet. 
zouden jullie mij willen helpen? 

 

Admin: afgesplitst van een oud topic

 

Welkom op het forum @Simkaart zonder sms code. Daar kan ik zeker bij helpen. Gaat het dan om een vervangende simkaart voor een mobiel nummer bij een abonnement of prepaid? Zou je in jouw profiel ook het betreffende nummer kunnen zetten? Mocht er haast bij zijn dan kun je ook altijd even langs een KPN Winkel in de buurt gaan voor hulp.


Welkom op het forum @Simkaart zonder sms code. Daar kan ik zeker bij helpen. Gaat het dan om een vervangende simkaart voor een mobiel nummer bij een abonnement of prepaid? Zou je in jouw profiel ook het betreffende nummer kunnen zetten? Mocht er haast bij zijn dan kun je ook altijd even langs een KPN Winkel in de buurt gaan voor hulp.

Goedemiddag,

Ik heb de 06 nummer erin gezet het gaat om een abonnement nummer 


@Simkaart zonder sms code Dank je ik heb je abonnement gevonden 🙂 . Ik heb even gekeken en op het nummer in jouw profiel is nu een e-sim actief zo te zien. Ik kan je een nieuwe simkaart opsturen maar hou er dan wel rekening mee dat dit enkele dagen kan duren voordat je die in huis hebt. Zal ik dat in orde maken?

 


Goedemiddag, 

 

oh dat is niet de bedoeling. Kan ik dan wel gewoon de Sim-kaart gebruiken? 
 

Dat geef niet dat het een paar dagen duurt. 
 

 


Kunt u misschien niet de e-Sim op niet actief zetten zodat me simkaart het misschien weer doet? 
 

 


Kunt u misschien niet de e-Sim op niet actief zetten zodat me simkaart het misschien weer doet? 
 

 

Dat kan helaas niet. Daarvoor moet dan een vervangende simkaart worden opgestuurd. Zal ik die opsturen?


Ja dan wil ik graag een vervangende Simkaart 


Ik heb de simkaart aangevraagd je ontvangt deze binnen enkele dagen in huis!