Skip to main content

vervroegd afbetalen toestel wil ik annuleren.

  • December 30, 2020
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Ik heb vandaag 2x gebeld en wilde vervroegd aflossen van mn toestel via IDEAL.

 

Nu heb ik daar toch spijt van maar heb nog geen mail gehad en IDEAL betalingen zijn geen automatische incasso's,kan ik de mail als niet verzonden beschouwen en gewoon doorgaan met termijnaflossen(elke maand) zonder gevolgen,of gaat er weer iets niet goed in de administratie?

 

Met vriendelijke groet Klaas.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen en welkom @Klaas11, als je toch niet vervroegd het gehele bedrag wil aflossen na aanvragen, dan kun je inderdaad de mails als niet verzonden beschouwen en deze verder negeren. Je betaalt dan vervolgens gewoon weer maandelijks voor jouw toestel via de factuur.