Skip to main content

Inmiddels is het twee weken geleden dat ik mijn abonnement heb afgelost. Twee keer contact opgenomen met de klantenservice voor het vragen van een bevestiging van de aflossing. Ondanks de betaling die binnen is bij KPN geen mogelijkheid voor een bevestiging, dat terwijl dit hard nodig is voor mijn hypotheek aanvraag. Ook het afwachten heeft geen zin, tot op heden heb ik nog steeds GEEN bericht of bevestiging dat mijn abonnement is afgelost. Ook in mijn kpn niets te zien. Dit is zeeeerrr teleurstellend en niet zoals de beloofde 5 werkdagen!!

Hoi Suu en welkom op het Forum! Begrijpelijk dat je dit snel geregeld wilt hebben als er een hypotheekaanvraag mee gemoeid gaat. Je hebt de iDeal link dus al ontvangen en betaald, alleen de bevestiging dat je BKR-registratie wordt beëindigd laat langer dan 5 werkdagen op zich wachten begrijp ik. Heb je inmiddels al bericht mogen ontvangen? Zo nee, wil je dan je forumprofiel aanvullen met de relevantie informatie hiervoor (waaronder het 06-nummer waar het om gaat) en mij een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.  


Reageer