Skip to main content

Hoihoi!

Ik heb momenteel een abonnement bij jullie en mag vanaf 2 mei verlengen. Ik zou graag nu eerst mijn toestelkosten vervroeg aflossen. Zou het dan vanaf 2 mei mogelijk zijn om te switchen naar sim only en dat ik dan dus een los toestel koop? Of kan dit pas als mijn abonnement afloopt (28 augustus)?

Hallo @lisanandersen ,

Je kunt sowieso vanaf 2 mei 2021 jouw abonnement verlengen en dan daarbij gelijk een nieuw toestel kopen. Maar jouw oude abonnement loopt nog wel door tot 28 augustus 2021. Het is dan ook helemaal niet nodig om jouw oude telefoontoestelkosten vervroegd af te lossen.  

Als je op 2 mei 2021 meteen verlengt, dan gaat het sim-only abonnement in per 28 augustus 2021. Je krijgt alleen wel al direct per begin mei 2021 de beschikking over jouw nieuwe telefoontoestel. 

 

 


Ha @lisanandersen, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt. Ik heb wel een kleine kanttekening: mocht je nu een toestelkrediet hebben en dat straks weer willen, dan zou het zo kunnen zijn dat je, doordat er dan twee kredieten naast elkaar lopen, je niet ‘kredietwaardig’ genoeg word bevonden. In dat geval zou je inderdaad wel eerst het huidige krediet af moeten lossen.Â