Skip to main content


Ik heb op 15 maart mijn toestel afgelost vanwege hypotheekaanvraag. Ik heb al een aantal keer gebeld en gechat om aan te geven dat het krediet nog niet is beëindigd door KPN terwijl dit binnen 5 dagen zou gebeuren. 

Vandaag heeft de collega aangegeven dat er iets mis gegaan is met het verwerken en nu zou het afgemeld moeten zijn. Ik zie nog dat het lopende is. Ik moet dit deze week geregeld hebben vanwege hypotheek 

Welkom op ons Forum @SvdP81! Bedankt voor je vraag. Wat zuur dat het langer duurt net nu het zo van belang is in jouw situatie. Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag van je!
 


Bedankt. Heb t profiel ingevuld 


@SvdP81 Dankjewel! Ik zie dat het krediet gisteren is afgelost. Dit staat nu -met spoed- uit bij Finance om de BKR-registratie te verwijderen. Gezien de reguliere termijn 5 werkdagen is en de aanvraag met hogere prioriteit is ingediend, ga ik ervan uit dat de registratie morgen en uiterlijk overmorgen verwijderd is. Om een beter beeld te krijgen van de huidige doorlooptijden heb ik de betreffende afdeling gemaild en geattendeerd op het feit dat het uiterlijk vrijdag geregeld moet zijn i.v.m. je hypotheek(aanvraag). 

 


Dat zou echt geweldig zijn. Bedankt 


Het is opgelost. Bedankt voor de snelle reactie