Skip to main content

Goedemiddag!

Gisteren heb ik telefonisch mijn abonnement verlengd en morgen komt mijn s20 ultra binnen. Bij het verlengen is niet gevraagd of ik het toestel wilde verzekeren en ik ben het zelf ook vergeten. Nu is me verteld dat ik dat in de winkel alsnog kan laten doen, maar als ik het toestel in de webshop opzoek zie ik geen verzekering staan bij extra opties.

Voor ik van Deventer naar Apeldoorn of Zwolle rij zou ik graag willen weten of ik het toestel überhaupt wel kan verzekeren, anders rijd ik voor niets..

 

Alvast bedankt voor het antwoord!

Groetjes Kris 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Kris87 ,

Een toestelverzekering aanvragen kan op 2 manieren, je kunt het aangeven bij het afsluiten van het abonnement zelf of je kunt dit tot 30 dagen na het ontvangen van het toestel in een KPN winkel doen. Daarbij is het van belang dat je het toestel via KPN hebt gekregen. 
Weet je daarmee voldoende?

 

Vergelijk onze ToestelVerzekeringen

Kies de ToestelVerzekering die bij jou past. Kies eerst het type dekking dat je wilt. De prijs voor je verzekering wordt vervolgens bepaald door de waarde van je toestel. Je kunt kiezen tussen Schade, een verzekering die gericht is op (water)schade, of Totaal, waarbij je ook gedekt bent tegen verlies of diefstal.

Geen verzekering

Gem. eigen kosten: € 150,-
Nieuwe smartphone: gem. € 500,-

ToestelVerzekering Schade

✈️ Wereldwijde dekking
↺ 2 claims per 12mnd
☠️ Druk-, val- en vochtschade
☺️ Volgende dag vervangend toestel*

ToestelVerzekering Totaal

✈️ Wereldwijde dekking
↺ 2 claims per 12mnd
☠️ Druk-, val- en vochtschade
☺️ Volgende dag vervangend toestel*
☺️ Verzekerd bij verlies
☺️ Verzekerd bij diefstal

* geldt bij claims goedgekeurd voor 21:00u op maandag t/m vrijdag, behalve op feestdagen.


Hoi Noordzee,

 

Bedankt voor je snelle  reactie, maar zover was ik ook al 😉 op onderstaande screenshot valt misschien beter te zien wat ik bedoel. Bij extra opties staat alleen Spotify, maar geen mogelijkheid om een verzekering toe te voegen. Vandaar dat ik me afvraag of ik wel tot de mogelijkheden behoort bij een S20 ultra..

 


@Kris87 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/toestelverzekering.htm
 

Als je op de link “Bekijk Toestellen” klikt, dan staat de S20 Ultra er ook bij. 
 

Geen idee waarom je dit niet ziet op de online omgeving. 


@Noordzee Dan ga ik er maar vanuit dat het idd gewoon mogelijk is. Bedankt voor je hulp!


Graag gedaan👍


Hallo @Kris87 Welkom hier en goed om te zien dat Noordzee je al op weg heeft geholpen. Hij heeft gelijk, hoor. Je kunt een verzekering bij het afsluiten van je abonnement regelen, met een collega aan telefoon of zelf online. Als je het, om wat voor reden dan ook, niet direct hebt gedaan kun je langs een winkel om het alsnog in orde te maken. Neem dan je telefoon, alle toebehoren en je nieuwe contract mee. Men wil het toestel vanzelfsprekend even nakijken.


@Bart_ 

 

Bedankt voor je reactie! Het toestel zit nog netjes in het doosje en ik zag dat de winkel in Deventer inmiddels ook weer geopend is. Ik ga er morgen even langs om de verzekering te regelen. Ik zie dat het op de site nu ook weer bij extra opties beschikbaar staat :)

 

Nogmaals dank!

 

Groetjes Kris 


Reageer