Skip to main content
Vraag

Verzenddatum Pixel 9 Pro bij pre-order

  • 10 September 2024
  • 35 reacties
  • 862 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een vraag over wanneer de Pixel 9 Pro wordt verzonden naar de mensen die op de dag van de Google-presentatie een pre-order hebben geplaatst?

Dank je!

Ik ben ook benieuwd… en aan het wachten 


Ik lees graag mee, ik heb hem op de aankondigingsdag al besteld, vandaag zou die uitkomen, maar nog niets vernomen van KPN.


Ik snap er ook weinig van. In de online shop stond het 256 GB model vorige week nog op verwacht eind augustus en het 128 GB model op leverbaar vanaf 10 september.
Het is inmiddels 10 september, nu staat het 256 GB model op levertijd van een week. En de 128 GB versie op leverbaar vanaf 10 september… 😲

 

Als je een pre-order doet, wil je toch op zijn minst een indicatie krijgen wanneer je een toestel kan verwachten


Een realistische update van de verzenddatum zou fijn zijn inderdaad. Toen ik de p9p obsidian 256gb bestelde stond er 31 augustus bij als leverdatum. 


Vorige week besteld, toen er een levertijd van 1 week werd vermeld. Helaas tot op heden niets mogen vernemen over de verzending van het toestel. Wat meer communicatie zou gewaardeerd worden. Slechte eerste ervaring met kpn zo.


Ik heb drie weken geleden de P9P besteld. Op de website stond dat deze eind augustus zou worden verzonden. We zitten nu halverwege september en ik heb nog steeds geen bericht van KPN, behalve dat het niet op voorraad is. Ik zou graag meer informatie willen ontvangen. Het enige wat ik weet, is dat ik ook een nummerportering van Odido heb aangevraagd, en dat deze gepland staat voor 16 september. Zou dat misschien een aanwijzing kunnen zijn?


Hoi! Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw toestel te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.


@Vikash van KPN dit is natuurlijk een reactie waar we niets mee kunnen. Omdat het een pre order betreft staat er onder "mijn bestellingen" geen actuele levertijd. Het enige wat er te vinden is: Omdat u dit nieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. 

 

Aangezien Google zelf wel al begonnen is met het uitleveren van de pixel 9 pro via hun eigen store sinds gisteren, is de verwachting dat KPN dit ook doet. Levertijd heeft namelijk vanaf begin pre order op 10 september gestaan. De levertijd is inmiddels al meerdere keren versprongen en staat nu al een week lang op "1 week". 

 

Het zou fijn zijn als KPN wat transparantie bied over de daadwerkelijke uitlevering van de toestellen. Wanneer kunnen de mensen die direct bij release een pre order geplaatst hebben het toestel verwachten? Een standaard antwoord als nu, met dit staat onder "mijn bestellingen" hebben we natuurlijk niets aan. Zo slim is iedereen zelf wel om dat te controleren.


Ik begrijp dat jullie duidelijkheid willen over de levertijd en dat het vervelend is om te wachten. Helaas kan ik jullie niet meer duidelijkheid geven hierin. 😓


Ik begrijp dat jullie duidelijkheid willen over de levertijd en dat het vervelend is om te wachten. Helaas kan ik jullie niet meer duidelijkheid geven hierin. 😓

Ik kreeg vanochtend weer een e-mail met de melding: “Overdrachtsdatum gewijzigd. Op 20 september 2024 zullen we je mobiele nummer overzetten.”

 

Toen ik mijn andere e-mails van KPN doornam, vond ik ook dit interessante detail: “De startdatum van je abonnement = de leverdatum van je toestel.”

 

Als de gewenste startdatum van je abonnement eerder is dan de leverdatum van je mobiele apparaat, zullen we de startdatum van je abonnement verschuiven.

 

Trek je eigen conclusies, maar ik denk dat KPN hiermee probeert aan te geven wanneer ze verwachten dat het toestel geleverd zal worden. Het is alleen een beetje verstopt, als een soort schattenjacht in hun e-mails.


Ik begrijp dat jullie duidelijkheid willen over de levertijd en dat het vervelend is om te wachten. Helaas kan ik jullie niet meer duidelijkheid geven hierin. 😓

Maar waarom schetst de webshop dan verkeerde verwachtingen. Het toestel staat in de webshop al ruim 2 weken op levertijd 1 week. Dus die week is al lang voorbij, zeker ook als je de pre-order periode daar nog bij op telt. 
Op dit forum verzamelen zich nu allemaal klanten die zich afvragen waar hun toestel blijft, terwijl de website/shop doodleuk de zelfde verwachting blijft schetsen die niet kan worden waargemaakt blijkbaar.

En dat is iets, waar jij denk ik sowieso wel iets mee moet kunnen. Kwestie van je richten tot de juiste collega's intern zodat dit wordt aangepast naar een realistische levertijd


Ik snap dat jullie met smart op jullie nieuwe Google Pixel telefoon wachten. De toestellen komen bij ons in batches binnen en worden uitgeleverd op volgorde van bestellen. Als eerste besteld = als eerst in huis. Maar ik kan niet zien waar jullie op de lijst staan en dus kan ik ook niet zeggen wanneer jullie je toestel kunnen verwachten. Zodra jouw toestel onderweg is, krijg je van ons bericht. Houd ook Mijn Bestelling in de gaten.


Ik snap dat jullie met smart op jullie nieuwe Google Pixel telefoon wachten. De toestellen komen bij ons in batches binnen en worden uitgeleverd op volgorde van bestellen. Als eerste besteld = als eerst in huis. Maar ik kan niet zien waar jullie op de lijst staan en dus kan ik ook niet zeggen wanneer jullie je toestel kunnen verwachten. Zodra jouw toestel onderweg is, krijg je van ons bericht. Houd ook Mijn Bestelling in de gaten.

Dat is mooi, ik heb 13 augustus al besteld, dus neem aan dat ik bij de eerste batch zit en z.s.m. mijn pixel 9 pro binnen krijg.


Hoi,

Ik heb een vraag over wanneer de Pixel 9 Pro wordt verzonden naar de mensen die op de dag van de Google-presentatie een pre-order hebben geplaatst?

Dank je!

Helemaal met je eens, meteen 1 besteld op 13-8 en zou snel geleverd worden, KPN al meerdere keren gevraagd en elke keer ontwijkende antwoorden, vanmorgen zeiden zij weer volgende week is er weer voorraad. Weer? ik was toch eerste in bestelling.


Ik snap dat jullie met smart op jullie nieuwe Google Pixel telefoon wachten. De toestellen komen bij ons in batches binnen en worden uitgeleverd op volgorde van bestellen. Als eerste besteld = als eerst in huis. Maar ik kan niet zien waar jullie op de lijst staan en dus kan ik ook niet zeggen wanneer jullie je toestel kunnen verwachten. Zodra jouw toestel onderweg is, krijg je van ons bericht. Houd ook Mijn Bestelling in de gaten.

 

Waarom adverteren jullie dan met een levertijd van één week op de productpagina als jullie dit niet waar kunnen maken? Wellicht beter om hier een onbekende levertijd te noemen. Ik voel me wel misleid, ik las vorige week dat er één week levertijd was, vandaar heb ik hem ook bij jullie besteld. Helaas kunnen jullie dit niet waar maken.


Ik heb de mijne vandaag ontvangen! Dank je wel! Ik hoop dat jullie die van jullie ook vandaag hebben gekregen?


Ik snap dat jullie met smart op jullie nieuwe Google Pixel telefoon wachten. De toestellen komen bij ons in batches binnen en worden uitgeleverd op volgorde van bestellen. Als eerste besteld = als eerst in huis. Maar ik kan niet zien waar jullie op de lijst staan en dus kan ik ook niet zeggen wanneer jullie je toestel kunnen verwachten. Zodra jouw toestel onderweg is, krijg je van ons bericht. Houd ook Mijn Bestelling in de gaten.

Wel heel bijzonder... krijg net weer een mailtje dat hij is gereserveerd, niet wanneer hij verstuurd gaat worden..

Als ik nu op de KPN site kijk bij mijn toestel staat er voor 2100 besteld, morgen in huis. Heeeeel gek naar mijn idee.


Als ik nu op de KPN site kijk bij mijn toestel staat er voor 2100 besteld, morgen in huis. Heeeeel gek naar mijn idee.

Dat staat er volgens mij bij alle toestellen. Is gewoon een vast stukje tekst. Het voorraadbeheer is niet gekoppeld naar de website. 


Als ik nu op de KPN site kijk bij mijn toestel staat er voor 2100 besteld, morgen in huis. Heeeeel gek naar mijn idee.

Dat staat er volgens mij bij alle toestellen. Is gewoon een vast stukje tekst. Het voorraadbeheer is niet gekoppeld naar de website. 

bij sommige staat een week levertijd, dus ging er een beetje vanuit dat die van mij dan echt wel op voorraad was... maar goed, kan niet heel veel meer doen dan wachten..


@Vikash van KPN de p9p obsidian 256gb staat sinds enkele dagen als direct leverbaar op de site. Echter zijn bestellingen van 3 weken geleverd nog steeds niet geleverd noch is er enige update gegeven door kpn. Dit is weinig vriendelijk en transparant naar de klant toe. Iets meer moeite voor een concrete update zou het minste zijn dat kpn kan doen.


Hallo allen, ik begrijp jullie frustraties. Ik zelf zit ook op de 9 pro te wachten. Jullie hebben allemaal gelijk, de Kpn kan duidelijker zijn met info verstrekken. Het aanpassen van de datum van 1 week is een marketing om klanten te lokken. Helaas kunnen de medewerkers van deze klantenservice alleen maar die info verstrekken die hun door hogerhand is opgelegd. Laten we proberen onze frust niet hier neer te leggen en rustig wachten tot we ons nieuwe speeltje in handen hebben.

Fijne dag allemaal!


oh serieus. ik zie dit nu pas.. ik had de pixel pro 9 obsidian besteld op zondag.. omdat er vandaag besteld morgen in huis bij stond.. en kreeg gister een mail dat ze m niet op voorraad hebben.. en nu zie ik dit forum pas.. hoop niet dat ik nu ineens een maand moet wachten ofzo 😥 als kpn dat al van tevoren weet is dat wel misleidend vind ik.. en klantenservice.. kreeg ik ook niet te pakken. wou vragen of ze van kleur konden veranderen mocht een andere kleur eerder beschikbaar zijn. 


Bel even naar de KPN klantenservice, 0800-0402


Bel even naar de KPN klantenservice, 0800-0402

heb ze net te pakken gehad.. maar helaas inderdaad.. geen indicatie.. en kleur kon ook niet veranderd worden.. tenzij ik me bestelling anuleer en een nieuwe maak..😔


Bel even naar de KPN klantenservice, 0800-0402

heb ze net te pakken gehad.. maar helaas inderdaad.. geen indicatie.. en kleur kon ook niet veranderd worden.. tenzij ik me bestelling anuleer en een nieuwe maak..😔

 

Slaat wel echt nergens op dat ze adverteren met vandaag besteld, morgen in huis terwijl dit helemaal niet zo is. En totale radiostilte voor mensen die al weken op hun bestelling wachten.


Reageer