Skip to main content

Hoi,

Ik heb een vraag over wanneer de Pixel 9 Pro wordt verzonden naar de mensen die op de dag van de Google-presentatie een pre-order hebben geplaatst?

Dank je!

Ik vraag mij af hoe het kan zijn dat op de site bij jullie staat aangegeven dat de google pixel pro vandaag besteld morgen in huis. Terwijl ik een pre-order heb gedaan en nog steeds wacht op mijn telefoon. Ik zou hem al lang moeten hebben zoals jullie beloofd hadden. Jullie doen aan misleiding en komen jullie afspraken niet na.

 


Hier het zelfde probleem en een maand aan het wachten zonder enige vormen van communicatie.

(5x een mailtjes dat je mobiel gereserveerd is zonder andere informatie kan ik niet echt communicatie noemen)

 

Wacht nog heel even af voor dat ik het ga annuleren…

 

Ik vind het vooral heel kwalijk dat er misleidende marketing gebruikt wordt om mensen een aankoop te laten doen.

Dit is gewoon liegen over levertijden om abbonement binnen te hengelen.

(Onder tussen geeft Belsimpel en odido namelijk wel aan dat het voorlopig niet leverbaar is)

 

 

Voor wat meer nuance, het probleem zelf zal wel volledig bij Google liggen. 

Misschien is te fanatiek de release van de pixel 9 naar voren getrokken om maar eerder leverbaar te zijn dan de nieuwe iPhone of misschien is er toch een container van een schip gevallen oid :D

KPN zal niet zn leveranciers in diskrediet mogen/willen brengen door te zeggen dat het een fuckup door Google is. Maar mis nu vooral realistische communicatie hierdoor.

 


Ik voel precies dezelfde frustraties. En dan vooral het gebrek aan communicatie vanuit KPN. 

Ook ik heb 5x de mail gehad dat mijn toestel gereserveerd is, en ik zie opschuivende leverdatums bij alle webshops. Is het dan Google die niet duidelijk is over welke toestellen er wanneer bij wie worden geleverd?

Er staat voor de p9p 256gb hazel nu al even 1 week levertijd, of 1 tot 2 weken levertijd. Ik geloof daar helemaal niets van. Ze mogen deze inschatting wel wat pessimistischer/realistischer maken, zoals bij Belsimpel, anders riekt het naar misleiding.

 

Besteld P9P 256 hazel

Datum; 14 08 2024


Vandaag gebeld over de status van mijn bestelling (P9P 256 Hazel) en kreeg te horen dat er nog géén waren binnengekomen, graag nog één a twee weken geduld alstublieft. Ach ja, het is niet anders. Inderdaad wel frusterend als je 5 keer dezelfde bevestiging van de bestelling ziet, maar geen enkele indicatie voor wat betreft levertijd. In dat geval is 1x bevestigen voldoende.

Had mijn oude mobiel ingestuurd naar ReCommerce en het retourbedrag ook al ontvangen, dus order annuleren en proberen ergens anders te bestellen is niet echt netjes.

Overigens geeft de eigen winkel van Google een verwachte levertijd van 21-25 september aan, als je vandaag zou bestellen. Er zou dus voorraad moeten zijn, hopelijk dan ook snel bij KPN!

Fingers crossed….


Ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn bestelling van de Pixel 9 Pro 256GB Hazel. 25 augustus besteld. 

 

Wat ik me ook afvraag: de actie bij recommerce moet je aanmelden vóór 3 oktober. Zie ook: https://www.kpn.com/aanbiedingen/acties-en-promoties

Hoe zit het dan als de telefoon dan nog niet geleverd is? Ik wil namelijk mijn huidige telefoon inleveren bij recommerce, en kan die dus niet eerder opsturen.


Mijn ervaring met ReCommerce is positief, qua meedenken en communiceren, dus als je al een ticket hebt aangemaakt, kun je het beste daarop reageren en vragen hoe ze daarmee omgaan. Als gezegd: ik heb de promotie al uitgekeerd gekregen: eerst de (weliswaar iets afgewaardeerde) inruil van mijn oude toestel (ik vond deze als nieuw, beoordeling daar viel 15euro lager uit) en paar dagen later de 200 euro promo. Al met al aangenaam verrast met hoe soepel alles ging!


 

Mail nummer 6 zojuist ontvangen 😅


Ter informatie:

vanmiddag (rond een uur of 16.00) eindelijk de mail & sms ontvangen dat ik een afspraak kan plannen voor aflevering, dus als het goed is wordt morgen mijn toestel bezorgd.

Google Pixel Pro 9 256GB Obsidian

 

Voor de rest succes! vond het maar niets… zo lang wachten op het toestel ;)


Hier ook zojuist nummer 6 ontvangen…🎉

Lekker automatisch mailtje weer, elke week op de minuut het zelfde tijdstip.😅

 

P9P Hazel (slechte kleur keuze geweest... 🙄)

 

 


P9P Hazel (slechte kleur keuze geweest... 🙄)

Écht niet, geweldige keuze juist!!!😍

 

 


En nu staat op de website dat de levertijd naar november is verschoven :(

 

Hoe gaat dat nu met de korting?


En nu staat op de website dat de levertijd naar november is verschoven :(

 

Hoe gaat dat nu met de korting?

Dat vraag ik mij ook af.

En moeten wij dan ook nog weken wachten voor wij onze pre-order ontvangen?


Reageer