Hoi,
Ik heb een vraag over wanneer de Pixel 9 Pro wordt verzonden naar de mensen die op de dag van de Google-presentatie een pre-order hebben geplaatst?
Dank je!
Hoi,
Ik heb een vraag over wanneer de Pixel 9 Pro wordt verzonden naar de mensen die op de dag van de Google-presentatie een pre-order hebben geplaatst?
Dank je!
Kijk, dat is iets! Dankjewel Vikash!
Dat feedback is een wassenneus zo vaak en door zo veel mensen al weken wat doorgegeven maar er wordt niks meegedaan. Wees gewoon eerlijk en zegt ja sorry Google heeft ons met de rug tegen de muur staan, wij kunnen ook niks. Voor de mensen die het nieuws graag willen volgen en hoe ver andere momenteel er mee zijn volg de tweakers pagina;
Â
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/80237966#80237966
De inruilbonusdeal verloopt via Recommerce. KPN houdt dit nauwlettend in de gaten en zorgt ervoor dat de deal met een paar weken wordt verlengd. Als het daarna nodig is, verlengen we opnieuw. Ik begrijp dat we duidelijker moeten zijn over de levertijden. Daarom heb ik jullie feedback hierover intern doorgegeven.
Krijgen we hierover ook nog officiële communicatie? Ik werd net door de klantenservice verteld dat ik óf een andere telefoon moest lenen voor onbepaalde tijd, óf mijn bestelling kon annuleren. Werd ook doodleuk verteld door de werknemer dat ik voor de volgende keer kan weten dat als ik een preorder plaats bij KPN ik 'gegijzeld' (sic.) word voor onbepaalde tijd. Niet de fijnste ervaring.
HiÂ
We kunnen nu a/d hand van ervaringen van andere op oa. Reddit en Tweakers opmaken dat Google problemen heeft met uitleveren, en daarom e.e.a. vertraagd is.Â
Prima, kan KPN weinig aan doen natuurlijk. Maar even een mailtje/berichtje waarin dit wordt uitgelegd, vanuit KPN , zou erg op prijs worden gesteld. Â
Ik ga er vanuit dat het abbonement dat ik heb afgesloten heb bij het toestel, ook pas gaat lopen, bij ontvangst van het toestel? Niet dat ik zometeen al september als abbonement gefactureerd krijg, terwijl ik het toestel nog niet heb?
In mijn geval (verlenging bestaand contract met 2 jaar, 864 euro betalen voor p9p) gaat het nieuwe contract in bij levering van het toestel...
Misschien hebben wij toch een beetje geluk. De levertijden van de Pixel 9 pro 256 Gb bij de Mediamarkt in Duitsland staan op 2-4 Oktober en Nederland op 6 OktoberÂ
Ik heb net de tracktrace voor de p9p 256 Hazel, 18-08 besteld, ontvangen. Ben morgen niet thuis, dus wordt waarschijnlijk ophalen bij servicepunt, maar tóch blij.
Nog even terugkoppeling in dit topic. Pixel9 pro porcelein 19-8 besteld, morgen geleverd.Â
Update: 25-08 Pixel 9 Pro hazel besteld. Nog steeds niet geleverd . Over 5 dagen loopt de recommerce deal weer af. En dan?
Ik hoor nu inmiddels al twee weken niks meer over mijn bestelling. Ik vindt de communicatie van KPN echt te slecht voor woorden. Zo veel klachten en nog steeds geen verbetering. Ben ik de enige die niks meer te horen krijgt over de bestelling?
Â
Ik hoor nu inmiddels al twee weken niks meer over mijn bestelling. Ik vindt de communicatie van KPN echt te slecht voor woorden. Zo veel klachten en nog steeds geen verbetering. Ben ik de enige die niks meer te horen krijgt over de bestelling?
Â
Nee, je bent niet de enige. Ik heb 22 augustus besteld, nog steeds niks. En sinds begin oktober ook geen updates meer ontvangen van KPN. Heel slecht. Klantenservice bellen heeft ook weinig zin, die hebben zogenaamd geen contact met de backoffice die de verzendingen e.d. doet. Beetje vreemd voor een klantenservice.Â
Ik snap dat jullie graag willen weten wanneer het toestel komt. Helaas heb ik daar zelf geen duidelijk antwoord op. Mijn advies is om 'Mijn Bestelling' in de gaten te houden voor de nieuwste verwachte levertijd.Â
Het is inmiddels 18nov en heb nog steeds niets, is er al meer bekend? Want zo had heel die pre-order geen zin
Het is inmiddels 18nov en heb nog steeds niets, is er al meer bekend? Want zo had heel die pre-order geen zin
In de KPN shop staat de witte (porcelain) nu op direct leverbaar, de zwarte op leverbaar vanaf 19 november (morgen dus) en de groene (hazel) over 2 tot 3 weken…
Heb van het weekend gebeld met de klantenservice en die beweerde dat de groene ook vanaf 19 november leverbaar is. Dus ik wacht in spanning af… en heb er geen geld op ingezet Eerst zien dan geloven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.