Skip to main content

Beste KPN,

Na zojuist 27 minuten in de wacht te hebben gehangen blijkt er een storing in de app te zijn waardoor producten niet gekoppeld te kunnen worden. (volgens de site waren er geen storingen) Tenminste dat is het enige antwoord wat je krijgt. Morgen zal het wel weer werken en anders moet u maar terugbellen. Tuurlijk, doen we!

Simpel en eenvoudig producten toevoegen adverteren jullie mee. Ik heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om geld uit te geven.

Stop aub met advertenties die jullie toch niet waar maken. Owja en verwijder dat standaardzinnetje als je belt: Het is op dit moment druk dus is de wachttijd langer dan dat u van ons verwacht… KPN, we verwachten niet eens meer dat jullie eens een keer snel opnemen. 

Goedemiddag @Kees1981 en welkom hier op het KPN forum!

 

Wat naar dat het zoveel moeite kost om je producten te koppelen. Is het inmiddels wel gelukt of ben je hier nog steeds mee aan het stoeien? Wat betreft de wachttijd; helaas is het drukker dan gebruikelijk de afgelopen tijd en we beseffen ons heel goed dat dit verre van ideaal is. Uiteindelijk zul je altijd iemand aan de lijn krijgen die je verder kan helpen en gelukkig is het een gratis telefoonnummer. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, laat het me dan vooral weten!


Uiteraard was het de volgende dag nog steeds niet mogelijk dus kon ik weer bellen. In de app kan je blijkbaar zakelijke producten niet koppelen.

En nu komt het mooie Jullie hebben de Telfort producten overgenomen dus als je in de Telfort app kijkt verwijzen zij naar de KPN app. Maar in de KPN app kan je dus geen zakelijk product koppelen. Dan krijg je iemand aan de lijn die zegt dat KPN niet in de producten kan kijken omdat ze in een overgangsfase zitten.

mooie impasse. Telfort verwijst naar KPN en KPN kan niks en die verwijst me terug naar Telfort. Top service, de klant heeft geen last van de overgang wordt er dan gezegd

 


Hoi @Kees1982 / @Kees1981 , irritant en ik snap dat je hier niet blij van wordt. Kun je anders je forumprofiel voor me invullen? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar kijk ik dan graag verder voor je.


Goedemorgen @Kees1981 , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd of ik je nog ergens mee van dienst kan zijn!


Reageer