Skip to main content

Ik heb een onbeprekt online bundel. Maar die doet het niet. Ik heb een iphone en mijn 4g wil niet verbinden met whatsapp of andere apps. Pas als ik wifi heb krijg ik alle berichten binnen. Dit is best frustrerend omdat ik gewoon niet bereikbaar ben. Waar kan dit aan liggen!

Hallo @Daniekdh, welkom bij ons op het forum. Als je mobiel internet hebt bij je abonnement moet dat gewoon werken natuurlijk, ook als het geen onbeperkte bundel is. Wat gebeurt er precies als je via 4G met een browser naar een website wilt gaan, wat voor melding krijg je dan? Zou je jouw telefoon ook eens opnieuw op kunnen starten om te kijken of dat helpt? Als dat geen verbetering geeft kan je jouw simkaart ook eens in een ander toestel doen en kijken hoe het daarmee gaat. Ik hoor het graag van je.


Als ik bijvoorbeeld naar whatsapp ga, dan blijft boven in “verbinden” staan. En dan kan ik dus niet appen. En als mijn 4g daar niet wilt laden dan doet hij het nergens.ik heb mijn mobiel opnieuw opgestart. En hij doet het weer. Maar nog steeds blijft er even boven whatsapp staan “verbinden”. Hij wilt dus niet gelijk verbinden


Heb je jouw simkaart ook al in een ander toestel geprobeerd zoals ik voorstelde? Kan je daar wel meteen een website openen (WhatsApp zal je daar niet op hebben denk ik) of heb je daar een vergelijkbare vertraging?