Skip to main content
Vraag

Via bewindvoerder telefoon besteld, wanneer wordt deze bezorgd?

• April 10, 2026
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

er is voor mij door mijn bewind op 31 maart telefoon besteld ik vraag me nu af hoe lang voor binnen komt al meer dan week veder en ik heb hem nog niet binnen 

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@mariamiranda 

Welkom op de community van KPN.

Hierover kun je het beste even telefonisch contact opnemen met je bewindvoerder, aangezien de kans groot is dat het pakketje (met jouw telefoon) op het kantoor van je bewindvoerder is afgeleverd.
Want als je onder bewindvoering bent gesteld, staat het correspondentie- en factuur- adres op die van je bewindvoerder.

Mocht je telefoon ook daar niet zijn afgeleverd, dan kan je bewindvoerder contact opnemen met KPN, en navraag doen waar je telefoon blijft.

Zelf kun je hierin weinig doen, omdat alles via jouw bewindvoerder verloopt.
Dus maandag even bellen met je bewindvoerder!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 11, 2026

Dankje wel ga ik zeker doen 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • April 11, 2026

Want als je onder bewindvoering bent gesteld, staat het correspondentie- en factuur- adres op die van je bewindvoerder.

Dan gaat het helemaal mis bij KPN. Het correspondentieadres is heel anders dan het klantadres en deze mogen niet met elkaar verwisseld worden.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@mariamiranda. Welkom op de community! Heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid gekregen over de levering van je telefoon?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@mariamiranda 

Eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd wat er uit het gesprek met je bewindvoerder is gekomen?
Lag je toestel op het kantoor van je bewindvoerder?
Of gaat hij of zij nog contact opnemen met KPN?