Hoi
Recent overgestapt naar KPN mobiel. IK heb een Android telefoon, Samsung s23 met alle updates en ik ben geen digibeet.
Op dag nummerportering heeft visual voicemail na wat opstartproblemen met moeilijk installeren uiteindelijk gewerkt: ik kon berichten zien en afspelen en meldtekst wijzigen, top. Helaas kwam ik erachter dat meldingen van nieuwe berichten niet binnenkomen, ondanks machtigingen en batterijbesparingsinstellingen die goed (uit voor deze app) staan. Daarom app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd in overleg klantenservice. Alleen nu werkt visual voicemail helemaal niet meer: blijft hangen in ‘bezig met aanmelden, een moment geduld alstublieft’ en dan na lange tijd foutmelding met optie opnieuw proberen of contact klantenservice opnemen,
Heb meerder malen app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Alle instellingen staan goed en alle machtigingen zijn verleend. Ik heb ook in telefonisch voicemail menu code veranderd en weer terug gezet, voicemail doorschakelingen aan en weer uit gezet, meldingen aan en weer uit gezet en telefoon steeds herstart tussendoor.
Medewerker die ik daarna belde van klantenservice, weer een met een iPhone helaas, raadde me aan de winkel te bezoeken. IK heb daar nu op korte termijn geen gelegenheid voor en vroeg me af of er iemand hier is met gouden tip. Bij voorbaat dank!
EDIT: helaas krijg ik ook geen sms meldingen als ik visual voicemail helemaal verwijderd heb. Dit ondanks instellingen nieuwe meldingen en gemiste oproep meldingen aan. Zou het kunnen dat er iets mis is met mijn voicemail, nog even los van het visual voicemail deel?