Skip to main content
Vraag

Vodafone neemt afscheid van DSS

• July 22, 2026
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Vandaag staat de teller bij Vodafone al op zo'n 1300 locaties met 3500MHz. Dat zou kunnen betekenen dat Vodafone een grote uitrol van 3500MHz gaat doen. Het tempo waarop ze nu bezig zijn is indrukwekkend, en ook veel hoger dan bij KPN. KPN lijkt nu zo'n 50 locaties per maand te upgraden met 3500MHz, maar heeft er al zo'n 1900 staan. Als beide providers dit tempo volhouden, zou Vodafone in de zomer van 2027 KPN wel eens kunnen passeren in de uitrol van 3500MHz. Dit is enorm interessant en ook zeker iets wat wij in de gaten gaan houden.

Bron: https://antennekaart.nl/blog/vodafone-neemt-afscheid-van-dss-begint-met-lte900

KPN mag wel opschieten Odido is hun al voor en nu komt Vodafone eraan om KPN in te halen in de zomer 2027.

KPN lijkt de voorsprong weg te geven aan concurrenten. Als dit zo doorgaat dan ben ik weg bij KPN en ga ik naar de concurrent toe omdat die wel instaat zijn actie te ondernemen om niet achter te blijven.

en de beste op het mobiele netwerk is niet meer geloofwaardig.

ik wenst iedereen veel lees plezier. Staat allemaal in het artikel. Ik heb de bron gedeeld.

1 reactie

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 22, 2026

Kan KPN aangeven wanneer de uitrol van 5G N78 3700MHz ongeveer voltooid is?

Â