Skip to main content
Degene die mij bellen krijgen het volgende bericht te horen.

Om een bericht achter te laten voor een abonnee toets dan het mobiele nummer in.

Hoe kan ik dit uitzetten zodat bellers op mijn standaard boodschap uitkomen?
Ha @DZZZ, welkom! Is dit het exacte bericht wat mensen te horen krijgen? Dat is vreemd! Gaat het om de voicemail voor vaste of voor mobiele telefonie? En als jij zelf jouw voicemail belt (vast: 0842-333 en mobiel 1233), kan je dan een begroeting kiezen?
Als ik in gesprek ben worden bellers wel doorgeschakeld naar mijn voicemail.

Echter.

Als ik niet in gesprek ben, maar niet op kan nemen komen bellers niet op mijn voicemail uit maar horen ze het volgende:

"om een bericht achter te laten voor een abonnee toets dan het mobiele nummer in". Vervolgens krijgen ze dit bericht ook in het Engels te horen.
Sorry, had niet helemaal een antwoord op je vraag gegeven. Het gaat om een mobiele voicemail en ik ik heb zelf een begroeting gekozen/gemaakt.
Wat vreemd! Het lijkt wel alsof er een verkeerde doorschakeling op staat o.i.d. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik help je er verder mee.
Mooi!

Forumprofiel is ingevuld.
Top. Ik zie inderdaad bij 'indien in gesprek' een doorschakeling en bij 'bij geen gehoor' niet. Dus dat is wel conform wat jij zegt. Ik weet nu niet helemaal zeker hoe we dit kunnen veranderen. Wil je in ieder geval eens ##002 bellen? Daarmee verwijder je alle doorschakelingen. Als je dan de Voicemail eens uit (12339) en weer aan (12331) wilt zetten, zou het moeten werken. Ik speel hier liever niet met de instellingen als het op deze manier ook lukt. Wil het niet lukken, laat je het even weten? Dan zoek ik verder.
Gedeeltelijk heeft het gewerkt. De melding krijgen de bellers niet. Dus dat is goed! Maar men kan nu geen voicemail achterlaten. Er volgt geen doorschakeling naar voicemail. En dat staat toch echt aan volgens de instellingen.
Hè, wat vervelend! Maak je trouwens gebruik van de Visual Voicemail App op je iPhone? Zou je, om deze opnieuw te activeren, een SMS met “STATE” naar 121 willen sturen? Als het dan nog niet werkt, ga ik de collega's van de technische dienst aansturen.
gedaan maar het werkt nog niet. Men kan geen voicemail inspreken
Bij dezen heb ik een ticket aangemaakt voor onze technische dienst. Zij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op! Laat je nog even weten of het opgelost is?
OK bedankt. Ik laat het weten als het is opgelost.
Heb je al iets gehoord van mijn collega's? De vijf werkdagen zijn nog niet voorbij, maar ik ben benieuwd 😉.
Nog niet.... we tellen af
Klopt het dat je inmiddels contact hebt gehad en het nu inderdaad opgelost is? Lees ik goed dat de voicemail toch niet goed ingeschakeld was? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag.
Klopt! Probleem is opgelost. Thnx