Skip to main content
Antwoord

Voicemail berichten komen sinds een week niet meer binnen

• November 5, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds ongeveer een week krijg ik geen voicemail berichten binnen als mensen bij me inspreken. Ik zie dan wel een gemiste oproep, maar als ik naar voicemail ga is er geen ingesproken bericht. En dat terwijl mensen wél aangeven bij me ingesproken te hebben.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Toine_66 en ​@LBo7, er was inderdaad een storing met de Visual VoiceMail. Die is nu opgelost, werkt het voor jullie nu weer?

Het klopt dat de Visual VoiceMail app voor Android per 1 januari stopt, zoals Noordzee al noemt. Voor iOS zit het door Apple ingebakken in hun Telefoon app en dat blijft werken.

Voor Android gebruikers vervalt de app dan, maar de voicemail zelf blijft gewoon bestaan. Je kunt de voicemail kunnen beheren en beluisteren via '1233'. Meer daarover: Voicemail instellen en beluisteren

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2025

Ik heb hetzelfde, erg vervelend! Ik heb niets gewijzigd aan telefoon oid.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 5, 2025

Hallo ​@Toine_66 en ​@LBo7 ,

Hebben jullie de update van de app al uitgevoerd? 

De app is overigens nog maar even te gebruiken: 

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2025

Dag Noordzee,

bedankt voor je reactie. Ik ben me niet bewust van een aparte app. Ik heb een iphone en voicemail is daar 1 van de 5 tabbladen onder het telefoonsymbool (favorieten, recent, contacten, toetsen, voicemail). Vanochtend kreeg ik bijvoorbeeld een voicemail binnen, die gisterochtend is ingesproken.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Hoi ​@Toine_66 en ​@LBo7, er was inderdaad een storing met de Visual VoiceMail. Die is nu opgelost, werkt het voor jullie nu weer?

Het klopt dat de Visual VoiceMail app voor Android per 1 januari stopt, zoals Noordzee al noemt. Voor iOS zit het door Apple ingebakken in hun Telefoon app en dat blijft werken.

Voor Android gebruikers vervalt de app dan, maar de voicemail zelf blijft gewoon bestaan. Je kunt de voicemail kunnen beheren en beluisteren via '1233'. Meer daarover: Voicemail instellen en beluisteren