Skip to main content

Hallo,

 

Vandaag heb ik  een telefonische oproep gemist. Hierop  kreeg ik een sms dat ik een voicemailbericht heb.

Hierna 1233 gebeld en vervolgens krijg ik de melding dat mijn voicemailservice niet beschikbaar is omdat mijn voicemail uitgeschakeld blijkt te zijn.  Dit is in het verleden vaker gebeurd.

Ik vraag me af hoe dit kan gebeuren als ik zelf niets aanpas in de instellingen van de voicemail?

 

Alvast bedankt voor de reactie.

Hoi @Borrie123, welkom bij ons op het forum. Als je voicemail is uitgeschakeld kan die ook niet ingesproken worden, dus dat is al gek. Is het de bedoeling dat de voicemail wel aanstaat, of juist niet?


Beste Jasper,

 

Het is de bedoeling dat mijn voicemail aan staat .Ik heb deze aangezet dmv een sms naar 1233 te sturen. Ik vind het zo vreemd dat het nu al de derde keer is dat de voicemail uitgeschakeld is terwijl ik niets aan deze instelling heb gewijzigd.

Groeten,

Borrie123


De voicemail hoort niet zomaar uit te gaan, dus ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien. Zou je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven als ik dat hebt gedaan?