Skip to main content

Het lukt mij niet om mijn voicemail uit te schakelen. Ik ben momenteel in de VS. Er worden nu onnodig kosten gemaakt en ik krijg de voicemail met geen mogelijkheid uit.

@Niels2410 , wel vreemd man dus onderstaande lukt maar niet? Wat krijg je als melding/bericht terug? 

 


@Steve Mnt Het probleem is dat je in buitenland niet naar 1233 kan SMSen, ik weet niet of je naar +31612001233 wel kan, heb nooit geprobeerd. 


@Steve Mnt Het probleem is dat je in buitenland niet naar 1233 kan SMSen, ik weet niet of je naar +31612001233 wel kan, heb nooit geprobeerd. 

Ok zo.. of het naar +31612001233 denk ik dan ook niet. Staat ook niet in de instructie, maar misschien kan je @Niels2410 het proberen?


Je kan wel een SMS naar 1233 sturen in het buitenland, zie hier de laatste post waarin dat bevestigd wordt door iemand die dat ook in de VS heeft gedaan:

 

Wat @Steve Mnt in zijn 1ste post aangeeft via de afbeelding zou dus gewoon moeten werken.


Probeer eens dit. Sms UIT naar 1233.

Werkt dat niet kan het alleen in Nederland. 

In Nederland voicemail helemaal uitzetten: bel 12339. Daarna gaat ie 80 seconden over. 21 x.

Tip: als bekenden je bellen via WhatsApp heb je geen last van voicemail. Dat kan ook audio only. En kost jou ook veel minder, want loopt via je data bundel. WhatsApp audio maar 1 MB / 4 minuten.


Reageer