Skip to main content

Mijn simkaart zit in een systeem(automatische afwateringspomp) waarmee ik niet handmatig bepaalde nummers kan bellen of smsen.

Zoals: Zet voicemail uit door te bellen naar 12339 of SMS 'UIT' naar 1233. is niet mogelijk.

De simkaart tijdelijk in een toestel plaatsen is niet mogelijk want dan moet ik de SIM aanpassen/kleiner maken en past deze niet terug in het bedoelde systeem.

Het menu telefooninstellingen in de mijn kpn omgeving kan ik niet vinden.

 

Hoe kan ik de voicemail uitschakelen?

@Robbert_w_ Welkom op het forum. 

Wellicht heb ik een mogelijkheid om dit voor je in orde te maken. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen met in ieder geval het mobiele nummer waar het om gaat en onder persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 


@Robbert_w_ Welkom op het forum. 

Wellicht heb ik een mogelijkheid om dit voor je in orde te maken. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen met in ieder geval het mobiele nummer waar het om gaat en onder persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 

Bedankt, ik heb het profiel aangepast!


@Robbert_w_ Ik heb alle doorschakelingen uitgezet. Daarmee zou ook de voicemail uitgeschakeld moeten zijn!


@Robbert_w_ Ik heb alle doorschakelingen uitgezet. Daarmee zou ook de voicemail uitgeschakeld moeten zijn!

Hartelijk dank!