Skip to main content

Goedendag, 
Ik wil graag de voicemail uitzetten als mensen mij bellen wanneer ik in gesprek ben. Mensen moeten dus een "in gesprek toon" horen i.p.v. mijn voicemail.

Hoe kan ik dit doen?

Bedankt

Voicemail via KPN

En; 

https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/voicemail.htm


Beste @Anneke-Anna, dat beantwoordt mijn vraag niet.
Op de links lees ik hoe mijn voicemail kan uitschakelen, dat wil ik niet. Het gaat alleen om de voicemail uitzetten bij in gesprek.  


Je wil het doorschakelen uit zetten?


Hoi (...). Ik neem aan dat het om vm op je mobiel gaat? Dat vermeld je nergens en blijkt ook niet uit de rubriek die je op het forum gebruikt voor deze vraag.

Wat jij wilt kan niet. Je kunt wel de vm helemaal uitzetten. Dan gaat de telefoon over totdat je opneemt (binnen maximaal 75 seconden) en krijgt men in gesprek als je ermee belt.
Bel hiervoor 12339

Wel is het mogelijk om inspreken uit te zetten. Maar de meldtekst/begroeting krijgt men dan ook als je in gesprek bent en als je na 24 seconden niet opneemt.


Hoi (...). Ik neem aan dat het om vm op je mobiel gaat? Dat vermeld je nergens en blijkt ook niet uit de rubriek die je op het forum gebruikt voor deze vraag.

*knip*


Inderdaad, moest maar raden. 
Maar succes ermee ;-)


Bedankt @PeterG
 

Ik had het inderdaad over voicemail op mobiel. Ik wilde de voicemail bij niet opnemen of niet bereikbaar behouden maar niet als ik gesprek ben. Ik begrijp dat dat niet mogelijk is. 
 

Dank voor je duidelijk antwoord. 


Dag (...). Van harte welkom hier. Als ik het goed begrijp wil je graag dat je voicemail uit staat als je in gesprek bent. @PeterG heeft het bij het juiste eind: dat is inderdaad niet mogelijk. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag. 


Reageer