Skip to main content

Als ik in gesprek ben, gesprek niet aanneem, of telefoon niet opneem, krijgt de beller niet mijn voicemail, maar die van een mij onbekend bedrijf.

 

Dat is merkwaardig zeg @Eric Texel :thinking:

Als jij je voicemail tijdelijk uitschakelt, wat gebeurt er dan? Hoor je dan nog steeds de voicemail van dat bedrijf of is de voicemail echt uit? En wat gebeurt er als je de voicemail daarna weer inschakelt?


Ook als mijn voicemail is uitgeschakeld blijf je de andere voicemail horen, en ook na weer inschaklen van mijn eigen voicemail…

 


Hmm, als ik de systemen in duik zie ik dat er een directe doorschakeling ingesteld staat naar een 020 nummer. Dit komt jou echter helemaal niet bekend voor begrijp ik @Eric Texel?

Zou je de stappen willen volgen om de doorschakelingen uit te zetten? En het daarna nogmaals proberen met je eigen voicemail?


Ik weet niet welk 020 nummer het is en op mij telefoon staat schuifje doorschakelen op ‘uit’


Zou je dan de 3 nummers willen bellen die onder ‘deactiveren’ staan? Alle 3 moeten even gedaan worden, omdat voor alle 3 de doorschakeling naar dit mysterieuze nummer er in staat!

 


Ik heb ze alledrie gebeld… ga zo weer testen. Dank iig zover!


Ha het heeft gewerkt! Dank! Blijft wel een mysterie hoe dat nummer aan m’n voicemail werd gekoppeld.

 


Ha het heeft gewerkt! Dank! Blijft wel een mysterie hoe dat nummer aan m’n voicemail werd gekoppeld.

 

Yes! :smiley::muscle_tone2:

Ik denk dat dit ook altijd een mysterie zal blijven, wij kunnen namelijk ook niet nagaan wanneer en/of via welke weg/door wie dit in is gesteld :sweat_smile:

 


Ach, die good old Lucille Ball.