Skip to main content

Voicemailberichten komen vertraagd binnen

  • June 14, 2020
  • 17 reacties
  • 233 keer bekeken

Hallo vandaag gebeld met KPN. Daar is alles gereset, ik mijn toestel 20 min uitgezet. Verder m’n voicemail weer aangezet. Ik ontvang wel sms maar nog steeds 2 ingesproken voicemails. 
Ik vind dit heel erg irritant. Soms komen ze pas een dag 2 later binnen. 

 

Admin: eigen topic voor aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

17 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Carla vdV, welkom! Dat is zeker heel vervelend! Wat voor telefoon heb je? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wat is de reden dat je je voicemail weer aangezet hebt? Ik neem aan dat je 'm echt wilt gebruiken, maar je noemt het zo expliciet ;-). Had je 'm eerst niet in gebruik?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 22, 2020

Beste Marcia,

Zoals ik aangaf heeft uw collega bij jullie (KPN) alles gereset. Ik heb daarna gebeld en mijn vm stond tien niet meer aan.  Mijn vm heeft ongeveer 15 jaar altijd aangestaan. 
Het niet binnenkomen van vm berichten is al een lange tijd gaande. 
mij krijg nu een sms en geen bericht onder in mijn telefoon zie foto! 
dank voor uw reactie!

gr Carla

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Zou je eens een sms met ‘STATE’ (in hoofdletters) willen sturen naar 121? Je zet daarmee de gedeactiveerde Visual Voicemail weer aan. Ik ben benieuwd of het daarmee opgelost is! 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2020

Dankjewel! Ik hoop het zo!

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2020

Nou ik heb nog steeds geen vm binnen. Nu ook niet via sms 🙄🤬😡


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Simsalabim! Nee, dit is wel erg vervelend natuurlijk.. Welk telefoonnummer gaat het om? De -72 of de -50 op het einde? Ik denk dat ik dit verder uit moet laten zoeken door onze technische dienst. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2020

Met -50 op het einde


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bedankt! Ik heb het voorgelegd bij de collega's van de technische dienst. Zij komen binnen vijf werkdagen er bij je op terug. Wil je nog even laten weten wat er uitgekomen is?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoe staat het er nu voor, @Carla vdV? Heb je al iets van mijn collega's gehoord?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 1, 2020

Nee helaas nog niets grhoord


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wat jammer! Het kan zijn dat het ook daar wat drukker is, maar mocht je in de loop van volgende week nog niets gehoord hebben, trek dan vooral weer even aan de bel. Ik ga er dan nog eens voor je achteraan!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 2, 2020

Super dankjewel voor de moeite Marcia


Jasper van KPN
Moderator

Hoi Carla, ik neem het even over van Marcia, ze is vrij. Ik zie dat de specialisten vandaag met de melding bezig zijn geweest en een sms naar je hebben gestuurd dat voicemail en de sms optie erbij aan staan en goed lijken te werken. Werkt het voor jou daarmee ook?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 8, 2020

Hallo Jasper,

De voicemail heeft de afgelopen twee dagen gewerkt maar sinds vandaag niets ook geen sms, helemaal niets!!!!! Echt balen


Jasper van KPN
Moderator

Dat is inderdaad balen! Die twee dagen waarin het werkte, was dat ook met de visual voicemail? Had je daarna mogelijk iets gedaan (een herstart, een instelling of zoiets) waarna de meldingen niet meer kwamen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 13, 2020

Hoi Jasper nee ik had niets gedaan. De visual vm deed het ook. Volgens mij nadat KPN er weer iets aan had gedaan. Dagen later ontvang ik numeerdere vm, heel raar!!


Jasper van KPN
Moderator

Dat is inderdaad wel raar, ook omdat de specialisten daar volgens de terugkoppeling niets aan hebben veranderd. Zij hebben geconstateerd dat de voicemail aan onze kant actief stond en goed werkte, maar toch nog niet helemaal dus.

Het laatste stukje van je bericht begrijp ik niet helemaal. Je krijgt ‘nu meerdere vm’, bedoel je daarmee dat ze nu juist weer wel op de visual voicemail binnenkomen, per sms, of helemaal geen bericht terwijl het wel ingesproken is?