Skip to main content
Antwoord

Voicemailbox ineens niet meer bekend, ook niet na opnieuw inschakelen

• November 13, 2025
  • 7 reacties
  • 117 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn voicemailbox is ineens 'niet meer bekend'. Voicemail volgens instructies uitgezet en weer aangezet en telefoon steeds opnieuw gestart. Werkt niet. Wat nu?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Achter de schermen is er had gewerkt om dit probleem op te lossen ​@LindyJ en ​@RvanW Sinds zaterdagavond moeten de problemen verholpen zijn. Kunnen jullie dit bevestigen? 

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2025

Gisteren met KPN gebeld. Probleem is bekend maar niet opgelost. Er zou vanochtend rond 11 uur bericht volgen. Tot nu toe niets gezien. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag ​@LindyJ en ​@RvanW welkom op de KPN Community. Ik kwam dit topic tegen en wilde jullie laten weten dat deze storing bekend is bij ons. Dit zit niet lokaal op het toestel maar bij ons in de systemen. Op dit moment werken we nog steeds aan een oplossing.

Excuses voor het ongemak en hopelijk werkt alles snel weer!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 17, 2025

Achter de schermen is er had gewerkt om dit probleem op te lossen ​@LindyJ en ​@RvanW Sinds zaterdagavond moeten de problemen verholpen zijn. Kunnen jullie dit bevestigen? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2025

Ja de mailbox doet het weer! 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Fijn ​@LindyJ! Dan wens ik je een mooie dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2025

Fijn,  ook hier werkt het weer!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Top ​@RvanW! Mooi dat het ook voor jou weer werkt!