Skip to main content
Mijn voicemailbox is niet te bereiken. als ik mijn eigen nummer bel krijg ik de melding: 'De voicemailbox die u probeert te bereiken is niet bij ons bekend.' Ik heb de voicemail al aangezet via SMS AAN naar 2133, telefoon al opnieuw opgestart. Als ik dan 2133 bel dan krijg ik een foutmelding. Ik ben destijds overgegaan van abonnement van Telfort naar KPN. Ik heb het vermoeden dat het daarmee fout is gegaan.
Hoi Nynke, welkom hier. Ik zie al waar dit verkeerd gaat. Het nummer is namelijk 1233. Laat je even weten of het nu wel lukt? Zo niet, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
hoi Alex,

ik had te snel getypt. Ik heb om te sms-en wel het juiste nummer gebruikt. En trouwens ook een sms teruggekregen dat mijn voicemail zou worden ingeschakeld. Ik heb mijn profiel aangevuld. Ik hoor graag van je.

Groet, Nynke
HI Nynke, geen probleem. Ik zie inderdaad dat er geen box gekoppeld is. Dit laat ik nu handmatig koppelen aan je nummer en kan tot maximaal 5 werkdagen duren. Ervaring leert echter dat dit veel sneller rond is, je ontvangt daar ook een sms van als het zover is. Bel daarna nogmaals 1233 om alles goed in te stellen.