Skip to main content
Antwoord

Volgens Recommerce is mijn toestel nog niet ontvangen

• June 27, 2025
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

Ik heb mijn oude gsm naar dit bedrijf gestuurd omdat KPN dit aanraadde en ik een keer geen zin had om het op marktplaats te verkopen. Nou, op marktplaats zou het ondertussen minder hoofdpijn hebben bezorgd. 

Volgens dat bedrijf is de telefoon nog niet opgestuurd, terwijl deze al een week (en een dag) geleden is aangekomen. Reactie op mails komen niet, of enkel standaard antwoorden. Dus ​@KPN als je met een bedrijf in zee gaat, moet je er ook voor zorgen dat je klanten ook door het externe bedrijf goed geholpen wordt. Want op deze manier krijgt KPN ook een slechte naam. Wellicht verstandig om het bedrijf eens aan te spreken?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Rot dat je ervaring met inruilen van je oude toestel niet zo zorgeloos loopt als gehoopt ​@lauravandeven 😥 Goed dat je het aankaart.

Heb je intussen meer informatie of terugkoppeling gekregen vanuit Recommerce? Zo niet: Heb je het formulier voor Recommerce al eens ingevuld? Dan komt het gelijk op de juiste plek terecht en wordt nagekeken waarom het zo lang duurt.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Rot dat je ervaring met inruilen van je oude toestel niet zo zorgeloos loopt als gehoopt ​@lauravandeven 😥 Goed dat je het aankaart.

Heb je intussen meer informatie of terugkoppeling gekregen vanuit Recommerce? Zo niet: Heb je het formulier voor Recommerce al eens ingevuld? Dan komt het gelijk op de juiste plek terecht en wordt nagekeken waarom het zo lang duurt.