Skip to main content
Antwoord

Volgens website is iPhone 17 Pro Max 256GB Silver leverbaar, toch vandaag mail ontvangen dat ik nog moet wachten

• October 21, 2025
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb de Apple iPhone 17 Pro Max 5G 256GB, Silver op 16 September besteld.

Volgens de website zou deze dus sinds gisteren leverbaar moeten zijn, aangezien ik voor 19 September besteld heb.

Maar toch krijg ik vandaag om 17.51 uur een mail dat de telefoon nog streeds niet leverbaar is.

Hoe dan?

Dus website zegt van wel, maar is dus onterecht, en een teleurstelling?

Ik wacht nu al vijf weken, is toch niet normaal meer?

Waarom kan KPN niet leveren, maar liggen ze bij Mediamarkt gewoon op voorraad en krijgen zij het wel voor elkaar?

Wat moet ik nou geloven, website of de mail?

Ben er een beetje klaar mee…

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Moetsyyy, ik kan me voorstellen dat je met smart zit te wachten op jouw nieuwe iPhone 17.

Zoals je wellicht hebt gemerkt, ben jij niet de enige die dit nieuwe toestel maar wat graag wil hebben. Omdat we begrijpen dat je graag wilt weten wanneer je jouw toestel kunt verwachten, hebben we een speciale pagina ingericht: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone. Deze pagina had je volgens mij zelf ook al gevonden.

Belangrijk om te weten bij de informatie op deze pagina: het gaat hier om een schatting. We schatten dus dat jouw toestel leverbaar is als deze vóór 19 september is besteld. Maar de werkelijkheid kan hiervan afwijken. Dit is namelijk afhankelijk van onze voorraad, de levering vanuit Apple en de moment van bestelling.

Houd daarom jouw bestelstatus in de gaten voor een actuele leverdatum: mijn-bestelling.kpn.com. Je krijgt van ons een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is. Tot die tijd is het helaas nog even geduld hebben.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hi ​@Moetsyyy, ik kan me voorstellen dat je met smart zit te wachten op jouw nieuwe iPhone 17.

Zoals je wellicht hebt gemerkt, ben jij niet de enige die dit nieuwe toestel maar wat graag wil hebben. Omdat we begrijpen dat je graag wilt weten wanneer je jouw toestel kunt verwachten, hebben we een speciale pagina ingericht: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone. Deze pagina had je volgens mij zelf ook al gevonden.

Belangrijk om te weten bij de informatie op deze pagina: het gaat hier om een schatting. We schatten dus dat jouw toestel leverbaar is als deze vóór 19 september is besteld. Maar de werkelijkheid kan hiervan afwijken. Dit is namelijk afhankelijk van onze voorraad, de levering vanuit Apple en de moment van bestelling.

Houd daarom jouw bestelstatus in de gaten voor een actuele leverdatum: mijn-bestelling.kpn.com. Je krijgt van ons een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is. Tot die tijd is het helaas nog even geduld hebben.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 23, 2025

Hoi Denise,

Bedankt voor je (standaard) reactie.

Maar dit had ik zelf ook al bedacht en is niet meer als het standaard riedeltje wat we al weken horen en/of lezen.

En is zeker begrijpelijk. Wat ik alleen vervelend vind, is dat de mensen die voor 19 September besteld hebben, zoals ik, nu denken dat hun toestel geleverd kan worden, maar dit dus niet zo is. Zet het dan ook niet op de website….

Maar goed. Blijft een dingentje, nieuwe telefoons, dat is al jaren zo bij ​@KPN dus had niet anders verwacht.

Nogmaals bedankt voor je reactie en wens je een fijne avond!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is. Voor een groot deel is het toestel waarschijnlijk ook direct leverbaar. Voor een ander deel, waaronder jij, helaas nog niet. Maar nogmaals: de informatie op de website is een schatting. Voor de daadwerkelijke levertijd raden we aan de bestelstatus in de gaten te houden. Ik kan het helaas niet anders maken op dit moment.

Hopelijk heb je jouw nieuwe iPhone alsnog snel in huis. En dan wens ik je alvast veel plezier met je nieuwe telefoon. 😊