Skip to main content
Beantwoord

VoLTE activatie

  • February 19, 2020
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

bacandido
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Goedendag! Ik heb hetzelfde probleem. VoLTE staat aan op mijn iPhone XS Max maar als ik iemand bel die ook een geschikte telefoon heeft en VoLTE ook ingeschakeld is, schakelt mij iPhone automatisch terug naar het 3G netwerk. Kan een medewerker van KPN dit voor mij ook nakijken? Alvast bedankt!

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door bacandido

VoLTE werkt nu dus ik heb geen hulp meer nodig. :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

bacandido
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 19, 2020

VoLTE werkt nu dus ik heb geen hulp meer nodig. :)


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 20, 2020

Hi @bacandido, welkom op ons forum.

Goed om te horen dat VoLTE weer werkt :relaxed: . Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.