Skip to main content

Beste,

 

Ik ben recent tot de conclusie gekomen dat VoLTE wel thuis werkt, maar niet op mijn werk.

En juist op mijn werk heb ik het nodig omdat ik vaak in kelders en dergelijke zit.

Mijn mobiel van de zaak heeft wel VoLTE op hetzelfde wifi netwerk, maar mijn, privé tel niet.

Kan iemand dit verklaren?

Hoi @Erik1980, welkom op ons forum!
Het kan zijn dat het IP adres (reeks) van je werk nog niet toegevoegd is aan onze databases. Hier kan ik mijn collega's voor aansturen.

Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Zou je bij het veld“persoonlijke opmerkingen” het IP adres/reeks van je werk kunnen vermelden?


Dag Thomas,

 

Ik heb de ip ranges ingevuld 


Top! Ik heb ze doorgegeven. Er kunnen even een paar werkdagen overheen gaan maar we gaan het oplossen.
Mochten mijn collega's nog vragen hebben zullen zij daarover nog even contact over op nemen!


Zou je ook nog de range die ik nu in mijn profiel heb gezet willen vrijgeven?


Yes, ik geef m door!


Hoi @Erik1980, welkom op ons forum!
Het kan zijn dat het IP adres (reeks) van je werk nog niet toegevoegd is aan onze databases. Hier kan ik mijn collega's voor aansturen.

Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Zou je bij het veld“persoonlijke opmerkingen” het IP adres/reeks van je werk kunnen vermelden?

 

Zou dit voor mij ook mogelijk zijn? Loop tegen precies dezelfde issues aan op 2 locaties.

Zal de ip reeksen in mijn profiel zetten.


Hoi Thomas,

 

Mijn ip reeks op het werk is:****

 


@ArendB en @Erik1980, ik heb ze doorgegeven!