Skip to main content
Ik heb gisteren (17-04-2019) om 21.00 een nieuw abonnement besteld bij KPN. Overal stond vermeld 'voor 23.59 besteld, morgen in huis'. Niks bleek minder waar. Vandaag (18-04-2019) kreeg ik een bevestigende email, waarin ik een bezorgmoment kon kiezen.

Eerste mogelijkheid: morgen (19-04-2019) en dan wel tussen 13.15 en 18.30, best wel ruime tijden, dan kan ik niet garanderen dat ik thuis ben natuurlijk (ik werk ook gewoon). Uiteraard moet ik het persoonlijk ontvangen.

Volgende mogelijkheid zaterdag (20-04-2019) tussen 15.00 en 18.00. Al schappelijkere tijden, maar helaas kan ik weer niet.

Volgende mogelijkheid dinsdag (23-04-2019), dan zijn er meer opties. Uiteindelijk daar maar voor gekozen dan.



'vandaag besteld, morgen in huis' TRAP ER NIET IN! Mooie slogan, maar blijkbaar niet te realiseren voor KPN.

Erg jammer, want verder vind ik de diensten van KPN best wel goed.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



@Hidde6, Welkom op het Forum! Bestel je eindelijk een nieuw toestel, in de hoop dat je hem de volgende dag in huis hebt, lomt de mail later aan dan de bedoeling is. Het is inderdaad wat verwarrend, als de mail met het bezorgmoment een dag later binnen komt. Waarom dit het geval is, kan ik niet nagaan. In principe hanteren we het idee dat als je vandaag besteld je het toestel de volgende dag kunt hebben. Bij de meeste toestellen staat inderdaad ‘Voor 23.59 besteld = morgen in huis’ over het algemeen is dat ook het geval. Excuses voor het ongemak.


@Hidde6, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer