Skip to main content

Ik heb mobiel verlengt dit was telfort en is nu KPN de verlenging gaat juni in. Zou voordeelkorting krijgen maar deze staat niet op de bevestiging. Daarvoor moet telfort gekoppeld worden aan KPN. dit lukt niet. En nu? Gaat dit alsnog gebeuren op het moment dat deze overgezet word naar KPn eind van het jaar of op het moment dat het abonnement verlengt word en een nieuwe factuur krijg. Scheel 10 euro per maand.

Hoi @R.E.Th. ,

Het klopt dat je in aanmerking komt voor een korting. Je moet je daar wel zelf voor aanmelden. 
 

Op deze pagina kun je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.

Dan ga ik er wel vanuit dat je nu TV en Internet nog afneemt van Telfort. Want als je dat niet opgezegd hebt bij Telfort, dan blijft het de komende maanden nog van Telfort. 
In dat geval kun je jouw Telfort producten nu nog niet koppelen in Mijn KPN. 


 

Heb je helemaal niets meer van Telfort en is alles dus nu nieuw afgesloten bij KPN?:

Dan kun je inderdaad in Mijn KPN (inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. 

Maar dan ben je er nog niet. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of waarschijnlijk KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


@Noordzee 

Dankje wel voor de informatie. Ik heb de link gebruikt van Telfort compleet en mij daarvoor aangemeld. Het zou nu goed moeten komen. 


Reageer