Skip to main content

Is het voordeel data 2000mb in combi met voordeel 100mb/bel/sms te gebruiken in USA ??  In verband met doorreis 1 week Florida en rest van de maand Mexico zou voordelig zijn als dit in beide landen werkt. De “super voordeel” optie werkt kennelijk niet in Mexico.

Wil ik ook weten! Ik zit nu 4 dagen in New York en heb 2 keer data 2000 aangezet(omdat ik geen bevestigingssmsje kreeg), waarvan ik eigenlijk alleen de 2e wil gebruiken(alleen data).
Kan ik deze ook in Mexico gebruiken en kan die van 29 euro worden vergoed als ik ‘m niet gebruik? Dit is wel de eerste die ik aanvroeg maar bellen en smsen is niet nodig.

Ik kreeg als reactie dat mijn aanmelding is ontvangen en een smsje krijg als deze is verwerkt en kan worden gebruikt. Ik heb alleen nog steeds geen sms gekregen en ben al een dag verder. Vandaar dat ik ‘m nog een keer aangeschaft heb maar zie ze beiden wel in Mijn KPN staan.

Kan ik wel gewoon mijn dataroaming aanzetten?


Hoi @Jronner en @liekewel, welkom op het forum. Mexico en de USA gebruiken verschillende bundels inderdaad.

In de USA kan je de Supervoordeelland buiten de EU-bundel gebruiken, in Mexico is het de Voordeelland buiten de EU-bundel. 

De bundels zijn alleen te gebruiken in landen die onder die bundel vallen.

 

Op kpn.com/buitenland kan je kijken waar je welke bundel kunt gebruiken. Verder naar beneden kan je ook per bundel kijken welke landen daar onder vallen.


Proefondervindelijk is het supervoordeel data pakket alleen in USA te gebruiken bel/sms/data, dit werkt niet in Mexico. Wat wel werkt in beide landen is de voordeel 2000 data en de voordeel 100 bundel. Als je in beide landen bent binnen 1 maand tijd blijkt  in mijjn geval het voordeligst uit te pakken ;)