Skip to main content

Goedemiddag,

Afgelopen maandag voor 2e keer Buiten EU bundel aangevraagd voor Thailand. Is niet bevestigd per sms maar staat wel als zodanig in de KPN app. Kon op moment dat ik het nodig had niet op internet.

waarom is deze niet actief en is de bundel afgeschreven?

De eerste keer is het gewoon gelukt (100MB)

 

Gr Esmee

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @EsmeePaulussen Dat kijk ik heel graag voor je na. Ik heb dan wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hoi Bart_,

Ik heb de gegevens ingevuld. Alleen weet ik niet waar ik mijn klantnummer terug kan vinden (in KPN app zichtbaar?).

Als extra opmerking; nog een nieuwe bundel geactiveerd en werd ook bevestigd per sms. Dit was bij bundel #2 niet het geval.

Alvast bedankt!

Groeten,

Esmee


Ha @EsmeePaulussen Dank voor de gegevens. Ik kan het volgende zien. Op 11 november heb je een bundel aangevraagd, die ook actief is geworden. Er is ook een sms naar je gestuurd, met de bevestiging. Hetzelfde zie ik terug op 18 en 25 november. Ik zie ook dat alle drie de bundels volledig zijn opgebruikt. 

Ik durf je niet zo te zeggen waarom je dat sms’je niet gekregen hebt: we hebben 'm wel verstuurd. Het kan heel goed zijn dat er vertraging in het lokale netwerk zat of dat je even minder goed bereikbaar was, toen deze sms werd verstuurd. 


Hallo Bart,

Het gekke is dat ik mijn telefoon niet actief buiten WiFi heb gebruikt en dan toch die bundel er doorheen is gegaan. Op het moment dat ik er achter kwam en in de bundel checkte in de app, stond deze er niet in maar pas op het moment toen ik bundel #3 afsloot.

Ik begrijp dat hier geen enkel bewijs voor af te leveren is en dat jullie gegevens kloppen, maar het vreemde is dat ik geen internet heb gehad met die 2e bundel (en dus alleen op WiFi internet heb gehad).

 

Groeten,

Esmee


Ha @EsmeePaulussen ik geloof je vanzelfsprekend van harte, maar ik moet inderdaad wel uitgaan van de gegevens die ik zie. Wat trouwens vaak een verklaring voor dit soort dingen is: wellicht heb je een slimme netwerkwissel ingeschakeld? Deze optie in de telefoon zorgt ervoor dat automatisch het sterkst beschikbare internetsignaal wordt geactiveerd, of dit nu wifi is of regulier internet. Zo kun je dus data verbruiken terwijl je denkt dat je op wifi zit. 


Reageer